Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(10)

Ευχαριστώ όλους όσους με αγάπησαν και με τίμησαν
με την εμπιστοσύνη, την εκτίμηση, τον σεβασμό τους.
Όλους όσους με βοήθησαν τόσο στα εύκολα όσο και
στα δύσκολα της κοινής ζωής μας στα πλοία όλα αυτά
τα χρόνια στην ναυτική μας πορεία μέσα στις δυσκολίες
του ναυτικού επαγγέλματος.
Ευχαριστώ τους γονείς μου, τα αδέλφια μου, την κόρη μου
που στάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου, με την αγάπη τους
και την κατανόησή τους.
Ευχαριστώ τους συντρόφους μου και αργότερα πλήρωμά μου
που με αγάπησαν με εμπιστεύθηκαν και με βοήθησαν να
ξεπερνούμε κάθε ύφαλο κάθε ξέρα στη ναυτική ζωή μας.
Ευχαριστώ τα θαλασσοπούλια, τα άλμπατρος και όλα τα
πλάσματα του θαλασσινού κόσμου που με συντρόφευαν
όλα μου τα χρόνια στα ταξίδια μου στο πέλαγος στους
ωκεανούς όλου του κόσμου.
Ευχαριστώ την θάλασσα για την ομορφιά που μου προσέφερε,
την καλοσύνη, μα και τον θυμό της, περάσαμε μαζί
αμέτρητες ώρες, μέρες, μήνες, πολλές φορές και χρόνια.
Με κράτησε μέσα στην αγκαλιά της σαν μάννα πραγματική
και με νανούριζε πάνω στις κορφές, πάνω στις ομορφιές
των κυμάτων, μέσα στο μοναδικό χρώμα της, το γαλάζιο.
Πάνω από όλα ευχαριστώ τον δημιουργό, που μου έδωσε
το χάρισμα και τη δύναμη καρδιάς και ψυχής για να
ξεπεράσω όλες τις δυσκολίες στον δύσκολο δρόμο που
διάλεξα για να πορευτώ στη ζωή και να φτάσω μέχρι εδώ,
μέχρι το τέλος της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας,
και να συνεχίσω να ζω μέχρι το τέλος του ταξιδιού,
όσο μακριά και αν είναι αυτό το τέλος του ταξιδιού
της ζωής.
Ο απολογισμός θα γίνει στο τέλος, μετά τον τελευταίο
χορό του πολεμιστή καπετάνιου του υπερασπιστή της ζωής.
λίγο πριν ο ήλιος βασιλεύσει στον ορίζοντα του νοτιά
λίγο πριν ο καπετάνιος αντικρίσει για τελευταία φορά
τον ήλιο να βασιλεύει για πάντα στο πέλαγος του νοτιά.

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Και εμείς οι αναγνώστες σου σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας όλες αυτές τις πολύτιμες εμπειρίες σου, Καπετάνιε.

Οι καλύτερες ευχές προς την οικογένειά σου!

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Μακάρι όλοι οι αναγνώστες μου
να ήταν σαν και σας
αισθάνομαι πολύ υπερήφανος
που έχω τέτοιας ποιότητας
αναγνώστες με γνώσεις ανθρωπιά
και αξιοπρέπεια

σε ευχαριστώ για τις ευχές
και οι δικές μου για σένα
και την οικογένειά σου

καλό πρωινό