Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(35)

Αφήσαμε τον πλοηγό, τον πιλότο, στον πλοηγικό σταθμό, πήραμε
την σκάλα του πιλότου επάνω στο κατάστρωμα και ο Ανθυποπλοίαρχος
ειδοποίησε την γέφυρα του πλοίου ότι ο πιλότος έφυγε.
Αποβίβαση πλοηγού είπε ο καπετάν Σπύρος στην γέφυρα, έτσι γινόταν
κάθε φορά που ερχόταν πιλότος η έφευγε, η γινόταν επιβίβαση
η αποβίβαση των αρχών του τόπου που πηγαίναμε η φεύγαμε.
Εγώ πάντα ήμουν εκεί, όσο ήμουν δόκιμος και αργότερα αξιωματικός
καταστρώματος, μαζί με τον Λοστρόμο αν δεν ήταν στην πλώρη μαζί
με τον Υποπλοίαρχο, η με κάποιον από τους ναύτες του πλοίου.
Πάντα ο Αξιωματικός συνόδευε τον πλοηγό από το καστάστρωμα
στην Γέφυρα η αντίθετα.
Αφού βέβαια σιγουρεύαμε την σκάλα και ότι άλλο ήταν στο κατάστρωμα,
εγώ ανέβαινα στην Γέφυρα με την άδεια του Υποπλοιάρχου, για
να μπορώ να παρακολουθώ όλες τις λειτουργίες που γίνονταν
στην Γέφυρα για την ασφαλή πλεύση του πλοίου, για απόκτηση
γνώσεων και για να μπορέσω να γίνω ένας καλός και καταρτισμένος
αξιωματικός καταστρώματος και πολύ αργότερα Καπετάνιος.....
Όλοι Μήτσο φώναζαν, είτε για να μου πουν γεια σου, είτε,
για έλα εδώ. Αυτό γινόταν χρόνια, δεν ήταν κάτι περαστικό,
κράτησε πολλά χρόνια, μέχρι που και εγώ έγινα προϊστάμενος
και απέκτησα πόστο, Position
Τώρα ήμουν πρωτόμπαρκος, έπρεπε να περάσω από όλα τα στάδια
του ναυτικού επαγγέλματος και να μάθω την ναυτική ορολογία
και ναυτική τέχνη, αυτά τα δυο ήταν από τα πιο βασικά, για
να μπορέσω να σταθώ στα πόδια μου στο κατάστρωμα, στην μηχανή
και στην γέφυρα του πλοίου, για να μπορώ να μάθω και να κάνω
την δουλειά του ναυτικού, του θαλασσοπόρου ταξιδευτή
του ποντοπόρου.
Πρόσω λοιπόν την μηχανή
Ολοταχώς
Κτύπησε στον τηλέγραφο της γέφυρας ο Καπετάνιος
Καλό ταξίδι λοιπόν, καλές θάλασσες
Το ταξίδι ξεκινά για τον Καπετάν Δημήτρη μέσα στην απεραντοσύνη
της ομορφιάς του Ωκεανού
Ο Αξιωματικός Γέφυρας γράφει στο Ημερολόγιο Γέφυρας
Πρόσω ολοταχώς
Προρισμός μας Γδύνια Πολωνία, μέσω καναλιού κιέλου Γερμανίας
κατ εντολή ναυλωτών του πλοίου
Ο νεαρός τότε Μήτσος ήταν στην Γέφυρα του πλοίου
Νοέμβρης 1959 και έμεινε στα καταστρώματα, τις μηχανές και
τις γέφυρες των πλοίων μέχρι και το τέλος του 2005.....

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: