Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(68)

Το ξημέρωμα με βρήκε στο κομοδέσιο της πρύμης να πίνω
τον πρωινό μου καφέ, παρέα με τον ναύτη της βάρδιας
τον λοστρόμο τον μαραγκό και το καραροτάκι, που μας
έφτιαχνε τους καφέδες μας τους πρωινούς.
Η ώρα ήταν λίγο μετά της 6, ακόμη δεν είχε σκάσει μύτη
η ημέρα, αργούσε ακόμη, γιατί ήταν χειμώνας, άσε που έκανε
και κρύο και σε λίγο θα άρχιζε και το χιόνι να πέφτει, ήταν
ο καιρός του χιονιά, όπως μου είπε και ο λοστρόμος.
Μήτσο απόψε θα χιονίσει, έτσι λένε τα σημάδια, αύριο στην
Πολωνία θα είναι όλα χιονισμένα, να είσαι καλά ντυμένος
να μην κρυώσεις, προσοχή το κεφάλι σου κυρίως, όχι χωρίς
τον σκούφο σου και μετά τα χέρια σου και τα πόδια.
Εδώ οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές, θέλει προσοχή
Ευχαριστώ λοστρόμε, θα προσέχω
Βλέπεις ήμουν καινούργιος και όλοι με πρόσεχαν, ήταν η πρώτη
φορά που έβγαινα από την Ελλάδα, δεν ήξερα, ήμουν όμως καλά
προετοιμασμένος, η μητέρα μου με είχε προμηθεύσει με όλα
τα απαραίτητα, βλέπεις οι μαμάδες όλα τα ξέρουν.
Η ώρα πλησίαζε 8, μόλις άρχισε να ξημερώνει και μαζί με τον
λοστρόμο και τον μαραγκό ήμασταν στο κατάστρωμα για την
προετοιμασία των εργασιών της ημέρας.
Το θερμόμετρο έξω από το μαγειρείο έδειχνε λίγο κάτω από
το μηδέν. Εμείς κάναμε επιθεώρηση στα βίντζια της φόρτωσης
στην κάθε πόστα και στους εργάτες για τις άγκυρες, γιατί
έπρεπε να είναι σε συνεχή λειτουργία επειδή δούλευαν με ατμό
και αν σταματούσαν θα πάγωναν οι γραμμές παροχής και
των επιστροφών του ατμού και θα γινόταν μεγάλη ζημιά.
Έπρεπε να λειτουργούν συνεχώς όσο οι θερμοκρασίες ήταν λίγο
κάτω από το μηδέν.
Οι βάρδιες στο κατάστρωμα ήταν διπλές και σε πλήρη ετοιμότητα
για να προσέχουν την λειτουργία τους.
Τα αμπάρια του φορτίου ήταν έτοιμα για την φόρτωση και
καθαρά, όπως ακριβώς τα ήθελαν οι Πολωνοί φορτωτές και έπρεπε
να περάσουμε την επιθεώρηση.
Αύριο λίγο μετά το μεσημέρι είχαμε άφιξη στην Γδύνια
για φόρτωση και έπρεπε όλα να είναι έτοιμα

Συνεχίζεται.....

5 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Έξοχο κομμάτι, Καπετάνιε μου, και δεν αμφιβάλλω ότι η φάση στη Πολωνία θα είναι ένα από τα ωραιότερα μέρη του ημερολογίου σου...

Unknown είπε...

@ the_return

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για την παρέα
και την ανάγνωση του Ημερολόγιου

Ναι, έχεις δίκιο θα είναι πολύ
ενδιαφέρον στην Πολωνία μα και μετά
που θα πάμε Φιλιππίνες Ινδονησία
με το πέρασμα από το κανάλι
του Σουέζ...

Καλό πρωινό

Roadartist είπε...

Καλημέρα και απο εδώ Καπετάνιε! .. Καταπληκτική η περιγραφή σου. Όλες αυτές οι στιγμές απο τη καθημερινότητα σου..εμένα μου φαντάζουν περισσότερο ως όνειρο.. ή σαν μια σκηνή απο ταινία. Να σαι καλά, περιμένω τη συνέχεια :)

red rose είπε...

Καλημέρα!

Υπέροχο blog! Απίστευτη περιγραφή και φοβερές φωτογραφίες μας ταξιδεύουν μαζί σου!
Να έχεις πάντα καλοτάξιδες θάλασσες!

Unknown είπε...

@ roadartist

Kαλημέρα και από μένα

Σε ευχαριστώ για την ανάγνωση
και τα τόσο όμορφά σου λόγια

Είσαι η πιο καλή παρέα
σ αυτά τα μοναχικά ταξίδια μου
που είναι πέρα για πέρα αληθινά.

Είναι ένα από τα πιο σπουδαία
κομμάτια της ζωής μου
Θα συνεχίσω να γράφω μέχρι το τέλος
και ας είναι πολύ μακριά

Καλό πρωινό