Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(93)

Ρίχνοντας αλάτι έξω από το μαγειρείο για να μπορούμε να
κυκλοφορούμε με ασφάλεια, χαιρέτισα και τον φίλο μάγειρα
και τον παρά μάγειρα.
Γεια σας παιδιά, γεια σου Σίδερη, τι γίνεται πως πάτε
Καλημέρα Μήτσο πως να πάμε, εδώ στην δουλειά
Άντε να τελειώνουμε να φύγουμε από εδώ
Να πάμε πιο νότια να ζεσταθούμε
Εσύ πως πας εκεί έξω με τόσο κρύο
Προσπαθώ Σίδερη να επιβιώσω, όπως όλοι μας
Πριν λίγο ήμουν στον καπετάν Γιώργη, του είχα πάει το βύθισμα
και μου είπε ότι λίγο μετά τα μεσάνυχτα τελειώνουμε
Ο πιλότος και τα ρυμουλκά θα έρθουν στις 7 το πρωί και όπως
καταλαβαίνεις θα είμαστε όλοι σε ετοιμότητα αναχώρησης από
νωρίς το πρωί αύριο.
Εν τάξει Μήτσο θα τα πούμε το μεσημέρι μετά το φαγητό
Σήμερα έχουμε μακαρονάδα με κιμά
Έγινε Σίδερη, θα φάω διπλή μερίδα σήμερα
Πάω τώρα στην πλώρη με τα παιδιά για βίρα τους πλωριούς
κάβους και μετά στο κατάστρωμα μέχρι το μεσημεριανό φαγητό.
Μήτσο θα βγεις έξω μετά το φαγητό ?
Όχι Σίδερη, θα πάω για ξεκούραση γιατί σίγουρα θα έχω ξενύχτι
σήμερα, πρέπει να είμαι και εγώ για βοήθεια στα τελειώματα
Μου το είπε και ο υποπλοίαρχος
Λοιπόν παιδιά καλό πρωινό
Πάω τώρα στο Νο3, κάτω, να δω τι γίνεται
Πως πάει η στοιβασία
Εν τάξει Μήτσο, καλό κουράγιο

Τα βαρούλκα δουλεύουν χωρίς διακοπές, φέρνουν τις παλέτες
με τα τσουβάλια του τσιμέντου την μια πίσω από την άλλη και
οι στοιβαδόροι τα στοιβάζουν δεξιά και αριστερά στις πάντες
του αμπαριού με προσοχή.
Είμαστε στα τελειώματα, το αμπάρι κοντεύει να γεμίσει σχεδόν
μέχρι επάνω
Μήτσο τι γίνεται κάτω μου φωνάζει ο καπετάν Αλέκος που με είδε
ότι ήμουν κάτω στο αμπάρι
Απ ότι βλέπω καπετάν Αλέκο όλα πηγαίνουν μια χαρά
Τώρα η στοιβασία γίνεται στα πλαϊνά του αμπαριού
Είμαστε στα τελειώματα
Εν τάξει Μήτσο θα είμαι στο Νο2, αν θέλεις κάτι
Πάω να δω τι γίνεται
Εν τάξει καπετάν Αλέκο, όταν τελειώσω από εδώ θα έρθω να σε
βρω στο Νο2
Η φόρτωση και το κρύο συνεχίζονται χωρίς διακοπές, ταυτόχρονα
Αυτά τα δυο πάνε πάντα παρέα.....

Συνεχίζεται.....
Δεν υπάρχει διακοπή ούτε και για τα Χριστούγεννα

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ καπετάνιε μου..το ημερολόγιο της γέφυρας..δεν σταματάει ούτε για τα χριστούγεννα.. Χαμογελαστές καλημέρες :)

Unknown είπε...

@ roadartist

Καλό σου απόγευμα

Καλή συνέχεια στην καθημερινότητα
και εγώ στο Ημερολόγιο Γέφυρας

φιλιά θαλασσινά
καλό βράδι