Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(483) περίοδος δεύτερη

Πέμπτη εν πλω, στον Νότιο Ατλαντικό με πορεία προς το Κέιπ Τάουν.
Μετά την μεσημεριανή μακαρονάδα καφές Ελληνικός παρέα με τσιγάρο
στις πρύμης το σκεπαστό, το απάγκιο, από αριστερά και συζήτηση για τα
νέα της ημέρας τις μικρή μας κοινότητας, του ταξιδιού και η ενημέρωση
από τον έξω κόσμο με τα νέα που μας φέρνει καθημερινά ο Μαρκόνης.
Ο λοστρόμος με τον μπόμαν έχουν απαγκιάσει στα δυο παγκάκια που
καθόμαστε για να ξεκουραστούν για λίγη ώρα στην μεσημβρινή διακοπή
μέχρι να ξανά βγούμε στην δουλειά στις μία η ώρα.
Αύριο νωρίς το απόγευμα θα είμαστε στον πιλότο του Κέιπ Τάουν για να
μας πάει για παραλαβή καυσίμων και προμήθειες τροφίμων μέχρι το ταξίδι
στον Περσικό κόλπο που θα πάμε για φόρτωση αργού πετρελαίου για την
Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας, αυτό είναι το ναύλο του ταξιδιού και επιστροφή
και πάλι στον Περσικό κόλπο μέσω του στενού της Σιγκαπούρης.
Καλό είναι Μήτσο το ταξίδι αυτό, αυτή την εποχή, μου λέει ο ναύτης
ο Κοσμάς που τον ρώτησα για το ταξίδι. Εν τάξει Κοσμά εσύ ξέρεις, έχεις
πάει αρκετές φορές και τα ξέρεις τα κόλπα, εγώ μια δυο φορές έχω πάει και
δεν έχω πολύ βγει έξω γιατί πάντα έχω βάρδια και δουλειές και δεν τα ξέρω
καλά τα κατατόπια. Έγινε Μήτσο θα βγούμε παρέα και θα περάσουμε καλά,
είναι όμορφη πολιτεία η Γιοκοχάμα και θα πάμε και στα Ελληνικά μαγαζιά,
θα περάσουμε καλά. Εν τάξει παιδιά, πάμε τώρα για δουλειά στην πλώρη
και τα λέμε ξανά για την Ιαπωνία στον καφέ των τρεις. Έχουμε πολλές
ακόμα μέρες μπροστά μας μέχρι την Ιαπωνία, πάμε τώρα και βλέπουμε.
Έγινε λοστρόμε, φύγαμε, μόνο εγώ θα πάω με τον μπόμαν να τον βοηθήσω
για λίγο στο αντλιοστάσιο σαν βοηθός του μέχρι να καθαρίσουμε τα φίλτρα
των αντλιών. Έγινε Μήτσο να πας και τα λέμε ξανά στον καφέ των τρεις.
Έτσι πέρασε η μέρα σήμερα, εν πλω, στον Νότιο Ατλαντικό με μπότζι και
σκαμπανέβασμα αρκετό παρ όλο που πλησιάζουμε στο Ακρωτήρι της
Καλής Ελπίδας. Άντε Μήτσο πάμε, μου λέει ο μπόμαν, αύριο θα πατήσουμε
για λίγο στεριά και μετά πάλι θάλασσα και Ωκεανό μέχρι τον Περσικό.
Έγινε Μπόμαν πάμε τώρα για δουλειά και τα λέμε μετά και το ταξίδι
συνεχίζεται με πορεία προς τον Νοτιά....
Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: