Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(331)

Η ημέρες στο πέρασμα αυτό του Ινδικού Ωκεανού, μέχρι να απαγκιάσουμε
στον κόλπο του Άντεν, πέρασαν χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Το Μιχαήλ Άγγελος αποδείχθηκε καλοτάξιδο καράβι στο πέρασμα αυτό του
Ινδικού Ωκεανού και κυρίως κοντά στο νησί της Σοκότρας που θαλάσσωσε
για τα καλά και ο καιρός είναι φορτσάδος από την αριστερή πάντα.
Παλικάρι το Μιχαήλ Άγγελος, μας λέει ο λοστρόμος την ώρα που
ανοίγουμε τα αμπάρια για τον εξαερισμό του φορτίου από την πλώρη προς
την πρύμη. Θαλασσινό σκαρί και καλή κατασκευή κάνανε οι Εγγλέζοι
Μια μέρα ακόμη και μπαίνουμε στον κόλπο του Άντεν και μετά γραμμή για
το Σουέζ και το πέρασμα του καναλιού για να περάσουμε στη Μεσόγειο
θάλασσα, την δικιά μας θάλασσα.
Οι μέρες πέρασαν, το ταξίδι του γυρισμού όσο πάει και πηγαίνει προς
το τέλος του, 6 μήνες πέρασαν από τότε που ξεκινήσαμε το ταξίδι αυτό
το κυκλικό και κοντεύουμε να το ολοκληρώσουμε.
Για μένα θα ολοκληρωθεί το ταξίδι αυτό το κυκλικό, σε λίγες ημέρες,
που απομένουν ακόμα για να φτάσουμε στο Σουέζ, όπου θα ξεμπαρκάρω.
Με ειδοποίησαν από το σπίτι μου ότι πρέπει να πάω, γιατί πάω φαντάρος.
Έτσι για μένα τελειώνει, ολοκληρώνεται, σε λίγες ημέρες το ταξίδι της
επιστροφής, ολοκληρώνεται ο πρώτος κύκλος της επαγγελματικής μου ζωής
και σταδιοδρομίας.
Α ρε τυχερέ πας Ελλάδα την καλύτερη εποχή, μου λέει ο Γρηγόρης που
κάθεται μαζί με τον λοστρόμο και τον Κωνσταντή στον καφέ των 3 τον
απογευματινό που πάντα πίνουμε παρέα.
Μόλις πριν λίγο με φώναξε ο καπετάνιος, που είδε το τηλεγράφημα που
του έδωσε ο Ασυρματιστής και μου είπε Μήτσο στο Σουέζ θα φύγεις
για την Ελλάδα, γιατί πρέπει να παρουσιαστής για φαντάρος.
Εγώ κάθομαι συγκινημένος χωρίς να μιλάω και πίνω τον καφέ μου
ακούγοντας τον Γρηγόρη να με αποκαλεί τυχερό που φεύγω, μαζί περάσαμε
παρέα 6 ολόκληρους μήνες καθημερινής συντροφιάς και επαγγελματικής
δουλειάς, μαζί και ο Κωνσταντής, ο λοστρόμος και ο μαραγκός, που
τώρα πίνουμε καφέ παρέα όλοι μαζί.
Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός Γρηγόρη, αν πρέπει να χαρώ που φεύγω η να
στενοχωρηθώ και αυτή είναι η αλήθεια.
Το Μιχαήλ Άγγελος είναι μια πραγματικότητα που μπήκε στη ζωή μου
μαζί και το ναυτικό επάγγελμα
Όταν τελειώσω το στρατιωτικό μου τότε θα φανούν τα αποτελέσματα
αυτής της πραγματικότητας Γρηγόρη, μέχρι τότε έχουμε αρκετό καιρό
Πάμε τώρα στην κουβέρτα για δουλειά και τα ξαναλέμε πάλι μετά
το βραδινό φαγητό

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: