Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(27) περίοδος δεύτερη

Με τον λοστρόμο και τον ναύτη τον Ανδρέα τελειώσαμε στα γρήγορα
βάζοντας τα βίντζια στο κατάστρωμα να δουλεύουν αργά για να μην
παγώσουν οι γραμμές των επιστροφών του ατμού προς την μηχανή.
Ο καιρός εξακολουθεί να είναι φορτσάδος και το κρύο πολύ
Μόλις τελειώσαμε ανέβηκα στο καπνιστήριο έφτιαξα μια κούπα καφέ,
Ελληνικό, για τον καπετάν Βασίλη, ήπια μια γουλιά καφέ μαζί με ένα
τσιγάρο και ανέβηκα στη γέφυρα φέρνοντας τον καφέ στον καπετάν
Βασίλη που τον περίμενε και συνεχίζω την βάρδιά μου.
Η κίνηση από πλοία έχει αραιώσει, που και που βλέπεις κάποια φώτα
πορείας πλοίων μέσα στο σκοτάδι.
Η ορατότητα είναι καλή ακόμα, αλλά το ραντάρ δουλεύει για έξτρα
ασφάλεια. Τα πρώτα σύννεφα έκαναν την εμφάνισή τους
Άρχισαν να καλύπτουν τον ξάστερο μέχρι τώρα ουρανό
Ο αέρας εξακολουθεί να είναι δυνατός και παγωμένος και όσο περνά
η ώρα η θερμοκρασία όλο και κατεβαίνει κάτω από το μηδέν.
Το καλοριφέρ στη γέφυρα είναι αναμμένο στο φουλ από νωρίς,
γιατί αλλιώς κάνει κρύο πολύ και δεν μπορείς στη γέφυρα να σταθείς.
Στο κομοδέσιο της μέσης και της πρύμης, ο ζεστός αέρας που στέλνουν
από την μηχανή για να ζεσταθούν οι χώροι, έχει αρχίσει να λειτουργεί
από αρκετά νωρίς, γιατί κάνει κρύο αρκετό σε όλους τους χώρους της
ενδιαίτησης του πλοίου.
Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα, σε λίγο θα γίνει η αλλάγη βάρδιας
Όπου νάνε θα έρθουν για σκάντζα ο καπετάν Σπύρος και ο ναύτης της
βάρδιας ο Κοσμάς
Ώρα είναι να πω καληνύχτα και να πάω για ύπνο και αυτό κάνω
Αύριο έχει έγερση και πάλι από πολύ νωρίς το πρωί
Το ταξίδι μας συνεχίζεται για τον προρισμό μας
Μια καινούργια ημέρα σε λίγο θα χαράξει

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

pylaros είπε...

Αγαπητέ μου Καπετάν Δημήτρη,
διαβάζω τις ιστοριούλες σου και ξαναθυμούμαι τα δικά μου. Όσο που είχατε τα βίντζια να κινούντε αργά για να μην παγώσουν οι επιστροφές ατμού, θυμάμαι μια δική μας περίπτωση όπου παγώσαμε στην μέση του αγιόυ Λαυρεντίου στον Καναδά πηγαίνοντας προς Μόντρεαλ, αφού φουντάραμε έξω απ' το Κεμπέκ, εκεί πάγωσαν όλα, ακόμα και η αναρόφηση της κοντέσας για να κρυώνη η μηχανή. Για να βιράρουμε την άγκυρα είχαν βάλει στουπιά με πετρέλαιο στο Return για να λιώσει ο πάγος κλπ...
Φίλε, φοβερό κρυο και ο πάγος ίσαμε μισό μέτρο πάνω στην κουβέρτα.
Νασαι πάντα καλά να μας διηγήσειναυτικές ιστορίες ένα κομμάτι της νιότης μου
Χαιρετισμούς
Γαβριήλ

Unknown είπε...

@ pylaros

Καλημέρα

Να είσαι καλά για την ανάγνωση
του Ημερόλόγιου της Γέφυρας

Περάσαμε πολλά κρύα και
στον Καναδά πολλές φορές
ο χειμώνας ήταν πάντα δύσκολος
για πιο πάνω από την Νέα Υόρκη
τα ξέρεις καλά τα μέρη αυτά

καλό πρωινό