Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Ημερολόγιο Γέφυρας(211) περίοδος δεύτερη

Η ημέρα ξεκίνησε μια χαρά, σιγά σιγά άρχισε να μαζεύεται το πλήρωμα κουβέρτας
και μηχανής για τον πρώτο καφέ της μέρας και μετά πρωινό φαγητό, σκάντζα
οι βάρδιες και οι ημερεργάτες στα πόστα τους, στις δουλειές της ημέρας.
Επικεφαλείς βρίσκονται πάντα ο λοστρόμος κα ο μπόμαν στην κουβέρτα και
στην μηχανή ο 2ος μηχανικός.
Η ημέρα πήρε μπροστά μπροστά με το ταξίδι να συνεχίζεται προς τον κόλπο του
Ομάν και στη συνέχεια είσοδο στον Περσικό κόλπο, περνώντας τα στενά του Χορμούζ.
Πρώτη φορά πηγαίνω για τον Περσικό κόλπο, δεν έχω ξανάρθει προς τα εδώ για
φόρτωση με γκαζάδικο η κάποιο φορτηγό για εκφόρτωση.
Πρωτάρης είμαι στα καράβια, γενικά, με ένα φορτηγό μόνο έχω ταξιδέψει πριν έρθω
εδώ, στο βαπόρι αυτό. Στα μέγαρα. Στην πάχη, μπαρκάρισα πριν ένα μήνα και κάτι.
Τώρα που θα γυρίσουμε στα Μέγαρα για εκφόρτωση θα κλείσω δυο μήνες και θα
σκαντζάρω και ειδικότητα, από καμαροτάκι που είμαι θα ναυτολογηθώ δόκιμος
πλοίαρχος και θα είμαι πια πλήρωμα του καταστρώματος, έτσι μου είπε ο καπετάνιος
ο καπτάν κώστας. Καιρός είναι ναρχίσω να δουλεύω στο κατάστρωμα γιατί πρέπει
σιγά σιγά να μαζεύω υπηρεσία για το δίπλωμα του ανθυποπλοιάρχου και να μαθαίνω
κοντά στο πλήρωμα της κουβέρτας ότι έχει σχέση με το κατάστρωμα και το γκαζάδικο.
Καιρός είναι πια, αυτό λέω και στον Νικόλα που κάνουμε τσιγάρο στις πρύμης το
σκεπαστό μετά το τελείωμα του πρωινού.
Σε λίγο πρέπει να ετοιμάσουμε τα καπνιστήρια για τον καφέ των 10, δεν είναι μακριά
και το ταξίδι μας συνεχίζεται προς τον βοριά

συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: