Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(213) περίοδος δεύτερη

Η ημέρα και σήμερα, εν πλω, στον Ινδικό Ωκεανό πέρασε ταξιδεύοντας
φουλ ολοταχώς. Όσο πλησιάζουμε να μπούμε στον κόλπο του Ομάν
όλο και αυξάνει η κίνηση των καραβιών, κυρίως γκαζάδικων, που πάνε
να φορτώσουν αργό πετρέλαιο, η παράγωγα πετρελαίου.
Εδώ όλη η περιοχή της Αραβικής χερσονήσου και ο Περσικός κόλπος
είναι όλο κοιτάσματα πετρελαίου όλων των κατηγοριών.
Από ολόκληρο τον πλανήτη έρχονται εδώ για να φορτώσουν τα πιο
πολλά γκαζάδικα για όλες της χώρες του πλανήτη. Έτσι και εμείς
μ αυτό το 45άρη γκαζάδικο, του Νιάρχου, πάμε να φορτώσουμε στη
Ραστανούρα, της Σαουδικής Αραβίας, αργό, για Μέγαρα.
Αύριο το απόγευμα μπαίνουμε στον κόλπο του Ομάν, Μήτσο, μου λέει
ο Σωτήρης, ο ναύτης της βάρδιας, που κατέβηκε για καθέ και τσιγάρο.
Η ώρα πήγε 6 το απόγευμα, πριν λίγο τέλειωσε και το σημερινό βραδινό
φαγητό, όλοι έφαγαν, εκτός από ορισμένους που έχουν βάρδια και τρώνε
μετά τις 8 το βράδι που σχολάνε από τις βάρδιες τους.
Το μαγειρείο ετοιμάζεται να κλείσει για σήμερα, ο Μιχάλης , ο βοηθός
του μάγειρα, μαζεύει και τακτοποιή το μαγειρείο, αύριο Μήτσο και πάλι
μου λέει, που βλέπει να τον κοιτάζω από την ρεσπέντζα που φτιάχνω καφέ
για τον λοστρόμο που μόλις μπήκε στο καπνιστήριο για την καθιερωμένη
βραδινή παρτίδα στην πρέφα.
Σε λίγο θα έρθει και ο μάγειρας με τον καμαρότο για ν αρχίσει η σημερινή
παρτίδα, στην πρέφα, παρτίδες καλύτερα, λέω εγώ.
Ο μπόμαν σήμερα δεν θα είναι στην τριάδα της πρέφας γιατί έχει αλλάγη
της σαβούρας και τελειώνει λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Μόλις πιω τον καφέ μου θα πάω να βοηθήσω και εγώ στην αλλαγή της
σαβούρας, τον μπόμαν, για να μαθαίνω και εγώ σιγά σιγά ότι έχει σχέση
με την λειτουργία και τις εργασίες στο γκαζάδικο. Μεσάνυχτα και μαζί
με τον μπόμαν εξακολουθούμε την αλλαγή σαβούρας.
Αντε Μήτσο σε λίγο κομπλετάρουμε τα αμπάρια κλείνουμε τις αντλίεςκαι
αύριο πάλι, μου λέει ο μπόμαν λίγο πριν τελείωσουμε το σαβούρωμα.
Έγινε Μήτσο του λέω και συνεχίζω να παρακολουθώ τα αμπάρια που σε
λίγο κομπλετάρουν. Έτσι τέλειωσε και η σημερινή ημέρα και η βραδιά,
σε λίγο ξημερώνει η καινούργια μέρα και το ταξίδι συνεχίζεται προς
τον κόλπο του Ομάν.....

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: