Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(100)

Αυτές τις ώρες, όχι επειδή κάνει πολύ κρύο, αλλά τις ώρες
του σπατσαμέντου, ο καφές είναι βάλσαμο μαζί με ένα τσιγάρο.
Γιατί σου καλμάρει την υπερένταση, είναι ότι πρέπει για μια
τέτοια ώρα. Ο λοστρόμος πάντα ξέρει τι πρέπει να κάνει, γιατί
αυτές τις ώρες το πλήρωμα του καταστρώματος είναι πιεσμένο,
γιατί όλα πρέπει να γίνουν και σύντομα και με σιγουριά.
Η υπευθυνότητα αυτή την ώρα είναι πολύ πιεστική και μια μικρή
εκτόνωση, όπως ο καφές, πάντα χρειάζεται.
Η τραπεζαρία, καπνιστήριο, είναι γνώριμος χώρος και αγαπημένος
για όλο το πλήρωμα του πλοίου, έστω και για λίγα λεπτά της ώρας
όπως τώρα που ήρθαμε για καφέ στα γρήγορα, όπως είπε και ο λοστρόμος.
Στην τραπεζαρία πάντα λέμε μαζί με τον καφέ όλα σχεδόν τα νέα
της ημέρας, έστω και στα γρήγορα όπως τώρα και για την δουλειά
που κάνουμε και πως πρέπει να γίνει.
Ο λοστρόμος δίνει και τις κατευθύνσεις και τις λύσεις τις κάθε
δουλειάς στο κατάστρωμα.
Παιδιά στα γρήγορα τον καφέ για να βγούμε εμείς να σκαντζάρουμε
τους άλλους να έρθουν και αυτοί για καφέ και τσιγάρο, για να
προλάβουμε μην μας πάρει τον καφέ το σπατσάρισμα.
Έγινε λοστρόμε σε λίγο πάμε να αντικαταστήσουμε τους άλλους
γιατί σίγουρα θα περιμένουν.
Καφές τέλος προς το παρόν, πάμε για τα τελειώματα της φόρτωσης
Εγώ φεύγω λίγο πιο μπροστά για να πάρω λίγα τσουβάλια αλάτι να
τα αφήσω περνώντας στο Νο4 και μετά γραμμή για το Νο1 που
κοντεύει να τελειώσει.
Λοστρόμε πάω να πάρω αλάτι για το Νο4 και μετά γραμμή για πλώρα
στο Νο1.
Έγινε Μήτσο, θα κάνω μια βόλτα στα άλλα αμπάρια και έρχομαι και
εγώ προς τα πλώρα μετά, να τελειώνουμε το Νο1.
Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα, μόνο το Νο3 έχει απομείνει για φόρτωση
όλα τα άλλα αμπάρια έχουν τελειώσει, οι πόστες έκαναν καλή δουλειά
αυτές τις τρεις ημέρες της φόρτωσης
Όλα πήγαν καλά
Οι Πολωνοί εργάτες που δούλεψαν τα βαρούλκα έκαναν καλή δουλειά,
επαγγελματίες βλέπεις, δούλεψαν ασταμάτητα όλες τις ημέρες, μέσα
στο χιόνι και το κρύο, αδιαμαρτύρητα.
Καπετάνιος, υποπλοίαρχος και οι δυο αξιωματκοί καταστρώματος, είναι
αυτή την ώρα στο κατάστρωμα για το τέλειωμα της φόρτωσης.
Εμείς σφραγίζουμε τα αμπάρια που έχει τελειώσει η φόρτωση για να
είναι έτοιμα το πρωί που θα φύγουμε.
Ο Καπετάνιος έχει την εποπτεία του τελικού βυθίσματος της αναχώρησης
και μετά υπολογισμός φορτίου, υπογραφή και παραλαβή φορτωτικών.
Στο Ημερολόγιο Γέφυρας ο αξιωματικός της βάρδιας γράφει
Πέρας φόρτωσης
Πλοίο έτοιμο για αναχώρηση
Στις επτά το πρωί θα έρθει ο πιλότος και τα ρυμουλκά
για αναχώρηση

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Αυτό το ποστ θα μπορούσε να είχε τίτλο "ύμνος προς το καφε" :)) Το καταλαβαίνω πόσο θα άξιζε ένας καφες .. :) Καλο σκ καπετάνιε.

Unknown είπε...

@ roadartist

Καλό απόγευμα

Δεν έχεις και άδικο
Έτσι ακριβώς είναι

Καλό σου Σ/Κ
Καλό βράδι