Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(160)

Πρωινός καφές στο κατάστρωμα της πρύμης σήμερα, παρέα με τα
γλαροπούλια και την ομορφιά της ανατολής του ήλιου την μοναδική.
Ο ήλιος άρχισε να δίνει φως στη μέρα σιγά, σιγά από ανατολικά και
εγώ με τον λοστρόμο λίγο μετά τον πρωινό καφέ πηγαίνουμε προς το
Νο3 αμπάρι, στη μέση του καραβιού για να αρχίσουμε την προετοιμασία
των σημερινών εργασιών του καταστρώματος.
Σήμερα Μήτσο που είναι καλή η ημέρα και ο καιρός αρκετά καλός
χωρίς κάποιο σκόνισμα από θαλάσσια κύματα, θα βάψουμε όλη την δεξιά
μεριά του πλωριού καταστρώματος μέχρι τον καθρέπτη μπροστά από
το κομοδέσιο της γέφυρας, μου λέει ο λοστρόμος μόλις κατέβηκε από
την γέφυρα που είχε πάει να πάρει δουλειά από τον υποπλοίαρχο όπως
κάθε πρωινό κάθε ημέρας.
Έγινε λοστρόμε, έχω ετοιμάσει τη μάνικα του γλυκού νερού για να
ξεπλύνουμε όλη την δεξιά μεριά που θα βάψουμε, για να είναι στεγνή
μέχρι τις οκτώ που θα βγούνε οι ναύτες για δουλειά.
Εν τάξει Μήτσο, εσύ θα κάτσεις σήμερα μαζί μου εδώ στον γενικό
χρωματισμό για βοήθεια που θα χρειαστώ.
Ο Κωνσταντής θα πάει μαζί με τον μαραγκό και τον υποπλοίαρχο
για επιθεώρηση των αμπαριών του φορτίου, αύριο θα πας εσύ.
Έγινε λοστρόμε πάω να ανοίξω το νερό για να αρχίσεις το πλύσιμο.
Η ημέρα με την ανατολή του ήλιου, όπως κάθε ημέρα, πήρε μπροστά
για την έναρξη των εργασιών της ημέρας στο κατάστρωμα.
Το ταξίδι μας συνεχίζεται με πορεία σχεδόν ανατολικά
Αύριο σχεδόν τα μεσάνυχτα θα είμαστε ανοιχτά της Μάλτας και στο
τέλος της εβδομάδας άφιξη στο Πορτ Σαιντ για την διέλευση του
καναλιού του Σουέζ, λέω στον μάγειρα την ώρα που πήγα για να κλείσω
το νερό που πλέναμε το κατάστρωμα της πλώρης από δεξιά.
Η παροχή του νερού είναι έξω από την πόρτα του μαγειρείου
Ο Σίδερης με τον βοηθό του ετοίμαζαν το πρωινό και το μεσημεριανό
φαγητό. Πριν λίγο ο μάγειρας είχε βγάλει φρέσκο ζυμωτό ψωμί για
το πρωινό και το φαγητό της ημέρας.
Μας έδωσε δυο μικρά ψωμάκια, σχεδόν ζεστά, εμένα και του λοστρόμου
και από την δεξιά πλευρά του καταστρώματος μαζί με τον λοστρόμο
πήγαμε προς την πρύμη για το πρωινό φαγητό και την συνέχιση του
καφέ του πρώτου πρωινού, μέχρι η ώρα να πάει 8, για να βγούμε
στην δουλειά και το ταξίδι μας συνεχίζεται για τον προορισμό μας

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Mμμμ εμενα τωρα μου εμεινε το φρεσκο ζυμωτό ψωμί..
:)

Unknown είπε...

@ μαρια νικολαου

Καλημέρα

Και εμένα μου έχει μείνει
από εκείνα και όλα τα χρόνια
από τα ταξίδια μου.
Κάθε δεύτερη ημέρα είχαμε πάντα
φρέσκο ζεστό ζυμωτό ψωμί.
Πάντα είχα καλές σχέσεις με
τους μαγείρους και με όλους
βέβαια....

καλό σου πρωινό