Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(161)

Η ημέρα σήμερα πέρασε με τον γενικό χρωματισμό στο κατάστρωμα
της δεξιάς πλευράς του πλωριού καταστρώματος.
Ολόκληρη την ημέρα μέχρι τις 5 η ώρα το απόγευμα βρισκόμουν
στο κατάστρωμα μαζί με τον λοστρόμο και τον Κωνσταντή, γιατί
έπρεπε να τελειώσουμε όλη την πλευρά, επειδή ο καιρός είναι πολύ
καλός, τουλάχιστον σήμερα ολόκληρη την ημέρα.
Αύριο Μήτσο καλός θα είναι ο καιρός για να βάψουμε την αριστερή
μεριά του πλωριού καταστρώματος, μου λέει ο λοστρόμος την ώρα
που πηγαίνουμε προς την πρύμη για το βραδινό φαγητό.
Λοστρόμε είδες τα σημάδια του καιρού στην δύση του ήλιου πάλι
Τα είδα και εγώ, ο ορίζοντας είναι καθαρά κόκκινος, όπως εχθές
Μαθαίνεις γρήγορα Μήτσο
Έτσι έμαθα και εγώ από τους παλιούς ναυτικούς στα ταξίδια μου.
Βλέπεις Μήτσο απαγκιάζει και η Σικελία από αριστερά μας και έτσι
δεν θα έχουμε κυματισμό για σκονίσματα στο κατάστρωμα της πλώρης.
Μέχρι το βράδυ θα έχουμε νετάρει την πλώρη που είναι πάντα το πιο
δύσκολο κομμάτι του καραβιού.
Εν τάξει λοστρόμε, πάμε τώρα να κάνουμε ένα τσιγάρο με την ησυχία
μας στην πρύμη, παρέα με τα γλαροπούλια και μετά πάμε για το
βραδινό φαγητό.
Σήμερα έχουμε μπιφτέκια με πατάτες τηγανητές και σαλάτα
Είδα πριν τι φαϊ έχουμε που πέρασα από την κουζίνα για να πω
στον Σίδερη ένα γεια.
Το ταξίδι μας συνεχίζεται στην ομορφιά της νότιας Μεσογείου
Η βραδιά και σήμερα είναι σαν την χθεσινή, αστροφεγγιά, ξαστεριά
Τα αστέρια του πρώτου μεγέθους άρχισαν να φαίνονται σιγά, σιγά
καθαρά, λίγο μετά την δύση του ήλιου, στον καθαρό ουρανό.
Τα γλαροπούλια πετούν πάντα αυτή την ώρα χαμηλά, κοντά στην πρύμη
Και περιμένουν να βγει ο Γρηγόρης, το καμαροτάκι, να πετάξει
τα βραδινά αποφάγια στα απόνερα του καραβιού.
Μετά τις 6 έχει βραδινό καφέ με τσιγάρο για μας που καπνίζουμε
τάβλι, κούπες, πρέφα και κουσκούσι βραδινό.
Εγώ πάντως λίγο κάθομαι στην τραπεζαρία, γιατί πάντα τα βράδια
πηγαίνω στη Γέφυρα για την βραδινή βάρδια και το βραδινό μου μάθημα

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν αφήνεις τωρα τα μπιφτεκια και τις πατατες γιατι κανω διαιτα???
Αντε.......παω να φτιαξω καφεδακι..
Εγω τον πινω σκετο..παντα!

Unknown είπε...

@ μαρια νικολαου

Καλημέρα

Να είσαι καλά μαρία για την
πράγματι όμορφη πρωινή
συντροφιά σου

Τα μπιφτέκια ήταν βραδινά
Τώρα έχει καφέ και εγώ σκέτο
πάντα τον πίνω

Καλό και όμορφο πρωινό