Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(252) περίοδος δεύτερη

Λίγο πριν ο ήλιος δύση στα νερά του Αιγαίου, φάνηκε ο κάβος
της Σαντορίνης της μοναδικής, στην πλώρη και δεξιά.
Θα περάσουμε αρκετά κοντά, Μήτσο, μου λέει ο λοστρόμος
είναι πολύ όμορφο νησί η Σαντορίνη, έχω έρθει πολλές φορές
στα Φηρά με φορτηγό για εκφόρτωση, είναι όμορφα όπως και
στην Οία, έχει και καλό κρασάκι εδώ και μεζέ.
Εγώ παρ όλο που είμαι από το Μέγα νήσι το αγαπώ αυτό το νησί,
Έγινε λοστρόμε, ακουστά μόνο έχω για την Σαντορίνη, δεν έχω
έρθει ποτέ, αλλά όλοι λένε ότι είναι πολύ όμορφο νησί.
Έτσι ακριβώς Μήτσο είναι, όπως όλοι λένε, πάω να φτιάξω ένα
καφέ και έρχομαι να τον πιούμε εδώ στην πρύμη, παρέα με τα
γλαροπούλια αγναντεύοντας στο πέρασμα μας την Σαντορίνη
λίγο πριν ο ήλιος δύση. Κάτσε λοστρόμε πάω εγώ να φτιάξω τον
καφέ και έρχομαι να αγναντέψουμε παρέα την Σαντορίνη.
Εν τάξε Μήτσο, σε ευχαριστώ και το ταξίδι συνεχίζεται στο Αιγαίο
στη θάλασσα των Κυκλάδων. Σε λίγο ο ήλιος θα βασιλέψει πίσω
από τα νερά του Αιγαίου, αύριο νωρίς το πρωί θα είμαστε στον
Πειραιά για να πάρουμε πιλότο να μας πάει στο αγκυροβόλιο για
φούντο και παραμονή μέχρι την Δευτέρα το πρωί.
Σαββατοκύριακο θα είμαστε στη ράδα του Πειραιά περιμένοντας
να πάμε για εκφόρτωση στα μέγαρα και μετά γραμμή για Ρωσία
για φόρτωση και επιστροφή εκφόρτωση στην Ιαπωνία και επάνοδο
φορτωμένοι από τον Περσικό στα Μέγαρα και πάλι. Τουλάχιστον
δυο μήνες θα είναι και το καινούργιο ταξίδι μας, επιστροφή στην
Ελλάδα το καλοκαίρι, για μετά θα μάθουμε από το γραφείο της
εταιρίας για που θα είναι το καινούργιο ναύλο, μέχρι τότε υπομονή
και καλά ταξίδια να έχουμε. Η Σαντορίνη κοντεύει στην παράλλαξη
και εμείς πίνουμε τον καφέ μας στις πρύμης το σκεπαστό λέγοντας
μεγαλόφωνα τα νέα της ημέρας και του ταξιδιού.
Τα γλαροπούλια από τις ακτές της Σαντορίνης μας συνοδεύουν στο
πέρασμά μας από το νησί, σε λίγο θα γυρίσουν για να απαγκιάσουν
στις ακτές του νησιού μόλις το σκοτάδι διαδεχθεί το φως της μέρας
και το ταξίδι μας συνεχίζεται για το λιμάνι του Πειραιά ανάμεσα
από τα νησιά των Κυκλάδων.....

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: