Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(262) περίοδος δεύτερη

Το πρωινό με βρήκε να φτιάχνω καφέ στη ρεσπέντζα του πληρώματος
δικό μου και του λοστρόμου που περιμένει να τον πιούμε παρέα.
Η εκφόρτωση συνεχίζεται κανονικά και από ότι μου είπε ο ναύτης
της βάρδιας, της 4-8, γύρω στα μεσάνυχτα τελειώνουμε και αύριο
νωρίς το πρωί έχει αναχώρηση. Ο πιλότος και τα ρυμουλκά θα έρθουν
στις 8 το πρωί και φεύγουμε για Ρωσία, για φόρτωση, όπως ακριβώς
την προηγούμενη φορά, πριν δυο μήνες.
Ρωσία, Ιαπωνία και πέρασμα από το κανάλι του Σουέζ....
Ερυθρά Θάλασσα, Ινδικός Ωκεανός και Ειρηνικός με το πέρασμα από
το στενό της Σιγκαπούρης και επιστροφή για φόρτωση στον Περσικό
κόλπο, για που, δεν ξέρουμε ακόμα, θα μάθουμε εν καιρό.
Είναι ακόμα νωρίς μου είπε ο λοστρόμος όταν τον ρώτησα, μπορεί
να μείνουμε Μήτσο στα Ανατολικά, να κάνουμε ταξίδια, όλα θα
εξαρτηθούν από το που θα βρει η εταιρία συμφέρον ναύλο.
Πάμε τώρα για δουλειά και τα λέμε στον καφέ των 10..... και η μέρα
συνεχίζεται με την εκφόρτωση στα Μέγαρα, με τις αντλίες να
δουλεύουν αρμονικά και να ακούγονται μέχρι εδώ. Καφές των 10
και απαρτία, όπως κάθε ημέρα, πόρτο, πέλαγος. Πριν λίγο ήρθε
και ο καινούργιος ανθυποπλοίαρχος, ο καπτάν Ανδρέας, που θα
σκαντζάρει τον καπτάν Βασίλη που πήγε να ετοιμαστεί για ξέμπαρκο.
Ο Νικόλας έκανε σκάντζα με τον Αλέκο που τον αντικατέστησε από
νωρίς το πρωί και τώρα πίνει τον καφέ του έτοιμος για ξέμπαρκο.
Καλά περάσαμε και με τους δυο μαζί και με τον Νικόλα και με τον
Καπτάν Βασίλη, που μου έμαθα πάρα πολλά στη γέφυρα που θα με
βοηθήσουν να γίνω ένας καλός αξιωματικός καταστρώματος.
Τώρα θα έχω στη γέφυρα εκτός από τον γραμματικό, δασκάλους μου
τον καπτάν Σπύρο και τον καπτάν Ανδρέα που ήρθε πριν λίγο.
Από αύριο και εγώ αλλάζω ειδικότητα, πάω στη θέση μου, δόκιμος
πλοίαρχος και κατάστρωμα, δίπλα στον λοστρόμο, τον μπόμαν και
τον γραμματικό για να αρχίσω να μπαίνω σιγά σιγά στους ρυθμούς
που χρειάζονται για να γίνω αξιωματικός καταστρώματος.
Νικόλας και καπτάν Βασίλης μας χαιρέτησαν συγκινημένοι και
κατέβηκαν την σκάλα του πλοίου παίρνοντας τον δρόμο για ξέμπαρκο.
Εμείς που μένουμε συνεχίζουμε την εκφόρτωση κανονικά.

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: