Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(257) περίοδος δεύτερη

Η ημέρα πέρασε σχεδόν στην ράδα του Πειραιά, Σαββατόβραδο
πλησιάζει, μόλις πριν λίγο τέλειωσε το βραδινό φαγητό, σήμερα λίγο
πιο νωρίς από τις άλλες ημέρες γιατί σε λίγο, στις 6, έχει την πρώτη
λάντζα για την πρώτη εξόδου στο λιμάνι του Πειραιά.
Αυτοί που θα βγουν πήγαν για να ετοιμαστούν και μαζί τους και εγώ
με τον Νικόλα και τον Αλέκο. Δυο μήνες έχουν περάσει από την
τελευταία φορά που είμαστε στην Ελλάδα.
Πλήρωμα και αξιωματικοί περιμένουμε στο πλατύσκαλο της σκάλας,
του πλοίου, την λάντζα της εξόδου για να βγούμε στο λιμάνι του
Πειραιά. Επιστροφή έχει τα μεσάνυχτα στο πλοίο και αύριο στις 6
το πρωί για να είναι το πλήρωμα στις βάρδιες και στα πόστα του για
την ασφάλεια και την καλή λειτουργία του πλοίου.
Η λάντζα φάνηκε να βγαίνει από την έξοδο του λιμανιού με πορεία
προς το αγκυροβόλιο που βρισκόμαστε εμείς. Άφιξη λάντζας εξόδου,
παραλαβή ανδρών πληρώματος και αναχώρηση για την στεριά γράφει
στο Ημερολόγιο Γέφυρας ο γραμματικός που έχει βάρδια στη γέφυρα
αυτή την ώρα και η έξοδος για το μεγάλο λιμάνι άρχισε με την λάντζα
σχεδόν γεμάτη από το πλήρωμα του καραβιού. Απόγευμα πια στον
Πειραιά και εγώ με ορισμένα από τα παιδιά πήραμε τον ηλεκτρικό
για να πάει ο καθένας μας στο σπίτι του, στον προορισμό του.
Εγώ θα κατέβω στην Καλλιθέα και μετά με το λεωφορείο για την
Νέα Σμύρνη, στο σπίτι, που με περιμένουν.
Το βράδυ έχω ραντεβού στην πλατεία με την παρέα να τα πούμε από
κοντά και να μάθω τα νέα από πρώτο χέρι. Η πρώτη εξόδου πήρε
τέλος, πραγματοποιήθηκε και πρωί πρωί της Κυριακής με το πρώτο
λεωφορείο στο τραίνο, στον Πειραιά και με την λάντζα στο καράβι.
Πρωινός καφές στο καπνιστήριο και ανταλλαγή των νέων από την
εξόδου στην στεριά. Ο λοστρόμος με τον καμαρότο πίνουν το καφέ
τους παρέα και συζητάνε τα νέα της ημέρας. Το απόγευμα σήμερα
θα βγουν μια βόλτα στον Πειραιά και θα γυρίσουν το βράδυ, γιατί
αύριο το πρωί έχει βίρα και αναχώρηση για τα Μέγαρα. Εγώ σήμερα
θα μείνω μέσα γιατί θα βγουν οι άλλοι που δεν βγήκαν εχθές.
Κυριακή σήμερα και μακαρονάδα με συνοδεία μπύρας
Το πιο δημοφιλή φαγητό πόρτο πέλαγος και η μέρα συνεχίζεται
στη ράδα του Λιμανιού του Πειραιά.
Αριστερά μας φαίνεται καθαρά η Αίγινα και δεξιά η Ψυττάλεια

Συνεχίζεται.....

4 σχόλια:

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Cpt Δημήτρη πέτυχα το μπλοκ σου τελείως στην τύχη.
Είμαι απο πάππου προς παππου, οικογενεία απο ναυτική παράδοση.
Δεν έχω κάτι παραπάνω να πω μόνο ότι to deck log report σου μου ξύπνησε αναμνήσεις.
Καλή σου μέρα

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Καπταν-Δημήτρη,
Εδώ είμαι από καιρό και διαβάζω (είμαι στην 33 Β'περιόδου) και προχωράω full speed ahead!
Θα φθάσω στο σήμερα σύντομα.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες από το φτωχικό μου.
Θα τα λέμε συχνά
Καλό βράδυ

Unknown είπε...

@ Ground Control

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ για την παρέα σου
στη Γέφυρα του Πλοίου και στο
Ημερολόγιο της Γέφυρας.
Να είσαι καλά
Βλέπεις και η τύχη είναι μέρος
της ζωής μας, στη στεριά μα και
στη θάλασσα

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

@ Δυσπιστος

Καλησπέρα

Να είσαι καλά για την παρέα σου
στο Ημερολόγιο Γέφυρας
Είναι γραμμένο από καρδιάς και έτσι
θα συνεχίσει να γράφεται

Καλό σου βράδυ
Θα τα λέμε τακτικά