Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(51) περίοδος δεύτερη

Μήτσο σκάντζα, 5 η ώρα, μου φωνάζει ο ναύτης ο Κοσμάς ανοίγοντας την
πόρτα της καμπίνας μου και η ημέρα ξεκινά όπως κάθε ημέρα στις 5 η
ώρα το πρωί. Πρώτη συνάντηση της ημέρας και πρωινή με τον Νικόλα και
τον Αλέκο στο μπάνιο το κοινό και πρώτη καλημέρα της ημέρας ρίχνοντας
νερό στο πρόσωπό μας για να πάρουμε την πρωινή κρυάδα του νερού και
του πρωινού ξυπνήματος.
Στην τραπεζαρία και το καπνιστήριο αυτή την ώρα μόνο ο Κοσμάς ο ναύ-
της βρίσκεται που πίνει γουλιά γουλιά τον καφέ του τον πρωινό περιμέ-
νοντας να εμφανιστούμε για να δει αν ξυπνήσαμε.
Πρώτη καλημέρα με τον Κοσμά και την καινούργια ημέρα
Σκοτάδι είναι ακόμα έξω, χειμώνας και αργεί να ξημερώσει, κάνει και
κρύο αρκετό, ακόμα και μέσα στο κομοδέσιο, παρ όλο που έρχεται ζεσ-
τος αέρας για να ζεσταίνεται ο χώρος.
Στο κατάστρωμα οι προβολείς και τα φώτα στα κομοδέσια είναι αναμμένα
Η φόρτωση συνεχίζεται, είναι στα τελειώματα, έτσι μου είπε ο Κοσμάς
όταν τον ρώτησα πίνοντας παρέα τον πρωινό καφέ μας.
Μόλις τέλειωσα τον καφέ μου στα γρήγορα, παρέα με ένα τσιγάρο, έφυγα
μαζί με τον Αλέκο για το κομοδέσιο της μέσης, να πάω να αρχίσω την
σημερινή δουλειά μου. Μόλις έφτασα, αμέσως έφτιαξα καφέ για τον υπο-
πλοίαρχο και για τους δύο ανθυποπλοιάρχους που θα έρθουν σε λίγο να
πιουν τον καφέ τους.
Είναι και οι τρεις στο κατάστρωμα σήμερα, γιατί χρειάζονται για το
τέλος της φόρτωσης, την μέτρηση και τον υπολογισμό του φορτίου.
Περνώντας από την κουβέρτα, ερχόμενος στο κομοδέσιο της μέσης, ο κα-
πετάν Βασίλης μου είπε να φτιάξω καφέδες και για τους τρεις μόλις
έρθω και έρχονται να τους πιούν, έτσι και έγινε και η ημέρα για μένα
ξεκίνησε ανάμεσα στον καφέ, την φόρτωση, το ξημέρωμα, το πέρας της
φόρτωσης και την προετοιμασία της αναχώρησης.
Γύρω στις 8.30, Μήτσο τελειώνουμε την φόρτωση, μου λέει ο καπετάν
Βασίλης που ήρθε πρώτος για να πιεί καφέ.
Μετά έχει υπολογισμό φορτίου, υπογραφή και παραλαβή φορτωτικών
Στις 12 έχει αναχώρηση, έρχονται πιλότος και ρυμουλκά
Έγινε καπετάν Βασίλη, καλά ήταν εδώ, καλά περάσαμε
Τώρα έχει ταξίδι μεγάλο, πέλαγος και δυο Ωκεανούς μέχρι να πάμε στην
Ιαπωνια για εκφόρτωση, στη Γιοκοχάμα.
Έτσι ακριβώς Μήτσο, πάνω από 20 ημέρες είναι το ταξίδι με καλούς
καιρούς, θα έχουμε πολλά να λέμε στο ταξίδι μας

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: