Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(57)

Πλησίαζε μεσημέρι, η ώρα του μεσημεριανού φαγητού και
η αλλαγή βάρδιας στην γέφυρα και στην μηχανή.
Ο ναύτης και ο ανθυποπλοίαρχος της 12-4 βάρδιας, ήταν ήδη
στη γέφυρα, πάντα έρχονταν πιο μπροστά για να παραλάβουν
βάρδια και να ενημερωθούν για το operation στη γέφυρα.
Τους χαιρέτησα και τους δυο και τον δόκιμο καταστρώματος που
ήρθε να με σκαντζάρη και έφυγα για το μεσημεριανό φαγητό.
Έξω από την κουζίνα συνάντησα τον λοστρόμο που πήγαινε για
φαγητό στην τραπεζαρία, χαιρέτησα τον μάγειρα και τον
βοηθό του και έφυγα και εγώ για φαγητό.
Σήμερα είχαμε πιλάφι με κρέας, όπως κάθε τρίτη, σαλάτα
φρούτο ψωμί ζυμωμένο από τον μάγειρα.
Έπρεπε να φάω στα γρήγορα για να πάω στην πλώρη να αλλάξω
τον ναύτη για να πάει στη γέφυρα για τιμόνι, σε λίγο θα
ερχόταν και ο λοστρόμος για να αντικαταστήσει τον μαραγκό
για να πάει για μεσημεριανό φαγητό.
Γεια σου Μήτσο τι κάνεις, με ρωτάει ο θερμαστής ο Γιωργάκης
Γιωργάκη μου καλά είμαι, μια χαρά, πάω να σκαντζάρω τον
ναύτη στην πλώρη για να πάει στη γέφυρα, εσύ πως τα πας,
πως πάτε κάτω στην μηχανή. Καλά Μήτσο μου μια χαρά πάμε
προς το παρόν, δεν ήρθες καθόλου να μας δεις.
Πότε φτάνουμε στο κανάλι Μήτσο μου, τι ώρα
Γύρω στις τρεις η ώρα, την ώρα του καφέ, θα ήμαστε για
φουντάρισμα, γιατί θα περάσουμε το κανάλι αύριο νωρίς
το πρωί, έτσι άκουσα στη γέφυρα.
Να εδώ είναι και ο λοστρόμος, αυτός ξέρει καλύτερα
Γεια σου Γιωργάκη καλό απόγευμα, θα τα πούμε το βράδυ
Γεια σου Μητσάρα καλό φουντάρισμα και έφυγα για την πλώρη
στα γρήγορα για σκάντζα, γιατί έκανε και κρύο αρκετό.
Εγώ όμως ήμουν ντυμένος σαν αστακός, δεν κρύωνα
Μήτσο από δεξιά να πας που απαγκιάζει, μου λέει ο λοστρόμος
Εν τάξει λοστρόμε, να είσαι καλά
Θα σε περιμένω για φουντάρισμα
Το Μιχαήλ Άγγελος συνέχιζε το ταξίδι του στον ποταμό αργά
αλλά σταθερά και εγώ στην πλώρη έβλεπα δεξιά και αριστερά
και περίμενα να έρθει η ώρα για να αγκυροβολήσουμε μέχρι
αύριο το πρωινό.
Σε λίγο ήρθε και ο λοστρόμος, για να ετοιμαστούμε για να
αγκυροβολήσουμε, μαζί με τον υποπλοίαρχο που πάντα έχει
το κουμάντο όταν αγκυροβολούμε.
Γεια σου Μήτσο, μου λέει ο υποπλοίαρχος
Γεια σου καπετάν Γιώργη

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Ελπίδα είπε...

Γεια σου καπετάν Δημήτρη!
Πολύχρονος! Να είσαι γερός και ευτυχισμένος! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και όλοι εμείς που σ' αγαπάμε!
Φιλιά πολλά! Καλά να περάσεις σήμερα!

Unknown είπε...

@ ανάσα ελπίδας

Καλή σου ημέρα

Σε ευχαριστώ για της ευχές σου
και την αγάπη σου
Είναι μεγάλη η τιμή από την αγάπη
την δικιά σου και όλων σας
Σας ευχαριστώ από καρδιάς
Θα είστε πάντα μέσα στην ψυχή
και την καρδιά του καπετάν
Δημήτρη

Καλό πρωινό
Ελπίδα της ζωής μας
Φιλιά θαλασσινά