Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(1) περίοδος δεύτερη

Νοέμβριος 1963
Ένας μήνας πέρασε που απολύθηκα από το Ναυτικό και βρίσκομαι στον
Πειραιά, το μεγάλο λιμάνι, στα γραφεία της εταιρείας Νιάρχου που μέ
έστειλε για να βρω δουλειά και να μπαρκάρω σε ένα από τα καράβια της
μεγάλης αυτής εταιρείας, ένας γνωστός οικογενειακός φίλος, που είναι
μαρκόνης στα καράβια της εταιρίας του Νιάρχου και δουλεύει τώρα σε
αυτό που πρόκειται να με στείλουν από την εταιρεία.
Σε πετρελαιοφόρο αυτή την φορά θα πάω και μεγάλο για αυτή την εποχή
45.000 τόνων DW. Το World Ideal, Παγκόσμιος Ιδέα, έτσι το λένε.
Έδωσα το ναυτικό μου φυλλάδιο και ότι άλλο χρεαζόταν για να μπαρκάρω
υπέγραψα την σύμβαση εργασίας, τους ευχαρίστησα και γύρισα στο σπίτι
χαρούμενος που όλοι περίμεναν τα νέα, να μάθουν αν βρήκα δουλειά και
που, πότε και σε ποιο καράβι θα πάω.
Το πλοίο, το πετρελαιοφόρο, το γκαζάδικο όπως το λέγανε και εξακολου-
θούν να το λένε, θα έρθει στα Μέγαρα φορτωμένο από τον Περσικό κόλπο
για να ξεφορτώση αργό πετρέλαιο στις εγκαταστέσεις από όπου πήγαινει
το πετρέλαιο στα Ελληνικά διυλιστήρια στον Ασπρόπυργο.
Εκεί θα πάω και εγώ για να μπαρκάρω, στο τέλος του Νοέμβρη του 1963.
Στο πλοίο αυτό, το Παγκόσμιος Ιδέα είναι ασυρματιστής ο γνωστός μου
που μεσολάβησε για να μπαρκάρω, ο Στέλιος, παλιός και καλός μαρκόνης.
Και για να πω την αλήθεια με βοήθησε και μου στάθηκε πάρα πολύ, όχι
μόνο στο πρώτο πλοίο που κάναμε μαζί, αλλά και μετέπειτα.
Πάντως εδώ που κάναμε μαζί, στο Παγκόσμιος Ιδέα, περάσαμε πολύ όμορφα
όλο το διάστημα.
Σε αυτό το πλοίο κάθισα 24 μήνες, δυο χρόνια, για να μαζέψω υπηρεσία
για το δίπλωμα του Ανθυποπλοιάρχου και χρήματα γιατί η οικονομική
κρίση εξακολουθούσε να υπάρχει στην Ελλάδα ακόμα.
Κάναμε βέβαια και καλά ταξίδια, κυκλικά, έτσι τα λέω εγώ και πάντα
ερχόμασταν στα Μέγαρα για εκφόρτωση.
Τα ταξίδια μας ήταν Ρωσία - Ιαπωνία μέσω του καναλιού του Σουέζ
Περσικό - Μέγαρα και μεταφέραμε αργό πετρέλαιο, από την Ρωσία στην
Ιαπωνία και από τον Περσικό κόλπο στα Μέγαρα.
Τώρα μετά την εκφόρτωση στα Μέγαρα θα παμε γραμμή στην Ρωσία για
φόρτωση και εκφόρτωση στην Ιαπωνία, αυτό θα είναι το ταξίδι μας.
Και από εδώ αρχίζει η δεύτερη περίοδος του Ημερολόγιου Γέφυρας και
τα ταξίδια του καπετάν Δημήτρη μέχρι το καλοκαίρι του 1970 που
τελειώνει και η δεύτερη περίοδος του Ημερολόγιου Γέφυρας.

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: