Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(342) Τέλος πρώτης περιόδου

Οι ημέρες πέρασαν μέσα στην μπονάτσα και την ζέστη της Ερυθράς
θάλασσας και μια Παρασκευή πρωί τον Ιούνιο του 1961 φτάσαμε με το
Μιχαήλ Άγγελος στο Σουέζ για να περάσουμε το κανάλι και να βγούμε
στη Μεσόγειο θάλασσα. Μόνο που εγώ δεν πέρασα το κανάλι γιατί
ξεμπάρκαρα στο Σουέζ για να πάω στην Ελάδα γιατί πρέπει να πάω
φαντάρος και έτσι έγινε.
Αφού χαιρέτησα όλους τους συνάδελφους, από το πλήρωμα και τους
αξιωματικούς του Μιχαήλ Άγγελος, μαζί με τον πράκτορα του πλοίου
φύγαμε για να πάω στην άλλη άκρη του καναλιού, στο Port Said,για
να πάρω το πλοίο της γραμμής Ελλάδας Αιγύπτου, το ποστάλι της
επιστροφής για την Ελλάδα και το λιμάνι του Πειραιά.
Μια μέρα ήταν το ταξίδι όλο και όλο, Κυριακή πρωί μπήκαμε στο
λιμάνι του Πειραιά, στην μεριά του Τελωνείου.
Οι δικοί μου με περίμεναν να κατέβω από το πλοίο, πέρασα τελωνείο
και τοπικές αρχές, το Λιμεναρχείο και μαζί παρέα φύγαμε για να
έρθουμε στο σπίτι μας στη Νέα Σμύρνη.
Η πρώτη περίοδος της αρχής της ναυτικής μου σταδιοδρομίας, σαν
μαθητευόμενος ναυτικός, τέλειωσε εδώ που άρχισε, στο πατρικό μου
σπίτι, γιατί μεσολαβεί το στρατιωτικό μου.
Ευτυχώς που μεσολάβησε να πάω φαντάρος, στο πολεμικό ναυτικό, γιατί
πίστευα ότι θα περνούσαν τουλάχιστον τρία χρόνια μέχρι να ξανά
μπαρκάρω και τα πράγματα και η ζωή θα άλλαζαν και θα μεγάλωνα και
τρία χρόνια.Έτσι και έγινε, όπως το είχα σκεφθεί
Όταν απολύθηκα από το Ναυτικό και η ζωή και τα πράγματα είχαν
αλλάξει στην πατρίδα μας και σε όλο τον κόσμο.
Ιούλιο του 1961 παρουσιάστηκα στον Παλάσκα, το Κέντρο Εκπαίδευσης και
απολύθηκα τον Οκτώβρη του 1963 από το Επιτελείο της Κρήτης.
Από εκεί πήρα το απολυτήριο του Πολεμικού Ναυτικού.
Αρχές του 1964 μπάρκαρα και πάλι και από εδώ αρχίζει η δεύτερη
περίοδος της ναυτικής μου ζωής και σταδιοδρομίας, που θα αρχίσω να
γράφω και πάλι, συνεχίζοντας το γράψιμο στο Ημερολόγιο Γέφυρας.
Αλλάζοντας απλά βιβλίο.
Όσα μέχρι σήμερα έγραψα, στο Ημερολόγιο Γέφυρας, είναι από την πρώτη
περίοδο της ναυτικής μου ζωής και του Ημερολόγιου Γέφυρας.
Από τον χειμώνα του 1960 μέχρι τον Ιούνιο του 1961 που επέστρεψα στην
Ελλάδα για να πάω φαντάρος.
Τώρα θα αρχίσει το γράψιμο της δεύτερης περιόδου της ναυτικής μου
ποντοπόρας ζωής και σταδιοδρομίας, στο πέλαγος και στους Ωκεανούς.
Από τις αρχές του 1964 μέχρι και το 1970 που πήρα το Δίπλωμα του
Ανθυποπλοιάρχου, του Αξιωματικού καταστρώματος του Εμπορικού Ναυτικού
Μετά την ολοκλήρωση και τις δεύτερης περιόδου του Ημερολόγιου Γέφυρας
θα αρχίσω το γράψιμο της τρίτης περιόδου από το 1970, αξιωματικός
πλέον, μέχρι το 2005 που συμπλήρωσα την υπηρεσία μου και βγήκα στη
στεριά συνταξιούχος πια, απόμαχος..... να συνεχίσω το σεργιάνι στα
καλντερίμια της ζωής, αυτή την φορά.....
Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι θα είμαι στη ζωή και θα έχω την
δύναμη για να μπορέσω να τα γράψω με το χέρι το δικό μου όλα, μέχρι
το τέλος και να φτάσω μέχρι εδώ, για να μπορέσω τελικά να τα διαβάσω
και εγώ όλα αυτά όταν συμπληρώσω και τα τρία Ημερολόγια Γέφυρας
Ελπίζω να τα καταφέρω......
Πάντως όλα είναι γραμμένα μέσα στην ψυχή και την καρδιά του καπετάν
Δημήτρη, από το σερφάρισμά του πάνω στα κύματα των Ωκεανών μέχρι
το σεργιάνι στα καλντερίμια των λιμανιών.
Από εκεί τα παίρνω όλα και τα γράφω πρώτα στο μπλοκάκι της ζωής μου
και μετά τα γράφω με το χέρι το δικό μου στο Μπλογκ του Ημερολόγιου
Γέφυρας για να φτάσουν σε όλους τους αναγνώστες του Ημερολόγιου.
Καλά ταξίδια λοιπόν με τα πλοία τα ποντοπόρα και την ζωή του Καπτάν
Δημήτρη, που παιδόπουλο αμούστακο ξεκίνησε για να γίνει ποντοπόρος
θαλασσινός ταξιδευτής του κόσμου όλου και της ζωής της μιας και
μοναδικής προσπαθώντας να φτάσει μέχρι το τέλος, όσο μακριά και αν
είναι το τέλος.......
Καλά ταξίδια λοιπόν

Συνεχίζεται......
Στο Ημερολόγιο Γέφυρας, η δεύτερη περίοδος αρχίζει

3 σχόλια:

ci είπε...

Καλά ταξίδια, και περιμένουμε την συνέχεια! :)

Unknown είπε...

@ citronella

Καλησπέρα

Ευχαριστώ για το σχόλιο και
την ανάγνωση του Ημερολόγιου

Από αύριο θα αρχίσει ο καινούργιος
κύκλος ταξιδιών

Καλό βράδυ

ΜΠΕΘΑΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ είπε...

ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΟΥ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ.ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.......ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ....ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ