Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(6) περίοδος δεύτερη

Απόψε το βράδυ στο καπνιστήριο και την τραπεζαρία γνώρισα σχεδόν όλο
το πλήρωμα, εκτός από αυτούς που είχαν βάρδιες και μερικούς που ήταν
εξόδου που είχαν πάει να δουν τους δικούς τους για λίγες ώρες μιας
και βρισκόμαστε στα Μέγαρα και θα επιστρέψουν αύριο πρωί, πρωί.
Εγώ τους δικούς μου τους χαιρέτησα όταν έφυγα από το σπίτι για να
έρθω εδώ στα Μέγαρα, στο καράβι, για να μπαρκάρω.
Στο γυρισμό, μετά από δυο μήνες, στα Μέγαρα, θα πάω μια βόλτα μέχρι
το σπίτι για να δω τους δικούς μου και την παρέα στην γειτονιά αν τα
πράγματα έρθουν βολικά.
Τώρα ώρα για ύπνο και ξεκούραση γιατί αύριο έχει σκάντζα για δουλειά
από νωρίς στις 5 το πρωί.
Χαιρέτησα τον λοστρόμο και τα τζόβενα και με τον Νικόλα φύγαμε να
πάμε για ύπνο στην καμπίνα που θα μένουμε μαζί.
Πρωινό, 5 η ώρα και σκάντζα από την βάρδια την πρωινή του ναύτη της
βάρδιας 4-8. Η εκφόρτωση συνεχίζεται κανονικά, ο θόρυβος από τις
αντλίες του φορτίου που ξεφορτώνουν ακούγεται μέχρι το καπνιστήριο
επάνω την ώρα που πίνουμε τον πρωινό καφέ παρέα εμείς οι πρωινοί
όλοι μαζί. Ο Νικόλας έπιασε αμέσως δουλειά μετά τον καφέ και εγώ με
τον Αλέκο το άλλο καμαροτάκι, που φτιάχνει τα δωμάτια των αξιωματικών
φύγαμε για να πάμε στο κομοδέσιο της μέσης για να πιάσουμε δουλειά
και να ετοιμάσω τους καφέδες τους πρωινούς και μετά ετοιμασία για το
πρωινό φαγητό. Ο Αλέκος έπιασε αμέσως δουλειά και άρχισε το σκούπισμα
των διαδρόμων στο κομοδέσιο της μέσης και στις σκάλες.
Οι πρώτοι καφέδες, Ελληνικοί, σε μεγάλο φλιτζάνι είναι για τον καπετάν
Γρηγόρη τον υποπλοίαρχο και τον ανθυποπλοίαρχο της βάρδιας που είναι
τώρα στην κουβέρτα για την εκφόρτωση του πλοίου και όπου να είναι θα
έρθουν για τον πρωινό καφέ.
Τώρα που ερχόμουν τους είδα στην κουβέρτα από αριστερά κοντά στη σκάλα
του πλοίου να συνομιλούν με την βάρδια της εγκατάστασης και τους είπα
την καλημέρα μου. Ο καιρός για την εποχή καλός είναι, τέλος Νοεμβρίου
πλησιάζει και ακόμη δεν έχει πολύ κρύο παρ όλο που είναι νωρίς το πρωί
Στη Ρωσία που θα πάμε, εκεί έχει πολύ κρύο αυτή την εποχή σε σχέση με
την Ελλάδα μας, εδώ καλά είναι μέχρι που θα περάσουμε το στενό της
Τουρκίας και να μπούμε στη Μαύρη θάλασσα.
Μετά θέλει προσοχή και καλό ντύσιμο, μπουφάν, μπότες, γάντια και
σκούφο μάλλινο, αυτά είναι απαραίτητα μου λέει ο Στέλιος ο μαρκόνης
την ώρα που ήρθε για να πιει τον πρωινό του καφέ.
Αν δεν τα έχεις πάρει Μήτσο μαζί σου να πας να τα προμηθευτείς γιατί
θα σου χρειαστούν τώρα που θα πάμε στη Ρωσία.
Εν τάξει Στέλιο μου τα έχω όλα μαζί μου, η μητέρα μου φρόντισε
εγκαίρως να τα έχω όλα αυτά μαζί μου και ότι άλλο χρειάζεται για το
μπάρκο μου αυτό. Εξ άλλου και στην Ιαπωνία που θα πάμε χειμώνας είναι
και εκεί κρύο πολύ κάνει.
Εν τάξει Μήτσο, φτιάξε το καφεδάκι μου να το πιούμε παρέα και έχουμε
αρκετές ημέρες μπροστά μας για να τα τα ξαναπούμε.
Πάντως κάνουμε καλά ταξίδια προς το παρόν και θα περάσουμε όμορφα
Έγινε Στέλιο, πάω τώρα να ετοιμάσω τον καφέ σου γιατί όπου να είναι
θα έρθουν για καφέ ο καπετάν Γρηγόρης και ο καπετάν Σπύρος.

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: