Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(52) περίοδος δεύτερη

Τελειώνοντας τον καφέ και το τσιγάρο του ο καπετάν Βασίλης έφυγε να
πάει στο κατάστρωμα να σκαντζάρει τον καπετάν Σπύρο για να έρθει και
αυτός να πιει τον καφέ του μαζί με τον καπετάν Γρηγόρη.
Η ώρα κοντεύει 6.30 και άρχισα την προετοιμασία για το πρωινό, γιατί
σε λίγο θα αρχίσουν να έρχονται οι αξιωματικοί για καφέ και πρωινό
φαγητό επειδή πρέπει να είναι σε ετοιμότητα αναχώρησης τόσο στη μηχα-
νή όσο και στο κατάστρωμα.
Καπετάν Σπύρος και υποπλοίαρχος μόλις μπήκαν στο καπνιστήριο άναψαν
τσιγάρο και κάθισαν για να πιούν τον καφέ τους που τους τον έχω έτοι-
μο σερβιρισμένο στο τραπέζι που κάθονται πάντοτε.
Πρωινή καλημέρα και από τους δυο με πρώτη γουλιά καφέ και με τσιγάρο
Ο μαρκόνης μόλις έκανε την είσοδό του για τον πρωινό καφέ του, κάθισε
στο τραπέζι μαζί με τον υποπλοίαρχο για να πιεί τον καφέ του, που του
τον ετοιμάζω αυτή την ώρα για να είναι ζεστός και καϊμακλής
Έτσι τον θέλει πάντα το πρωί τον καφέ του ο Στέλιος.
Πρωινή συζήτηση για το τελείωμα της φόρτωσης και τον απόπλου που θα
ακολουθήσει.
Πρώτη γουλιά καφέ από τον μαρκόνη και άναμμα τσιγάρου και το πρωινό
συνεχίζεται μεταξύ καφέ, τσιγάρου, φόρτωσης και προετοιμασίας του
πρωινού φαγητού.
Μόλις και οι τρεις αξιωματικοί ήπιαν τον καφέ τους τον πρωινό έφυγαν
για να πάνε να συνεχίσουν τις δουλειές τους.
Ο καπετάνιος μου τηλεφώνησε να του πάει ο καμαρότος τον καφέ του στο
γραφείο του.
Εγώ μόλις τέλειωσα το στρώσιμο των τραπεζιών στην τραπεζαρία και
έπλυνα ποτήρια και φλιτζάνια έφυγα αμέσως για να πάω στην πρύμη για
να παραλάβω τις προμήθειες του πρωινού και του μεσημεριανού φαγητού
από τον καμαρότο και τον μάγειρα και να πάρω και φρέσκο ψωμί από την
κουζίνα που πριν λίγο έβγαλε ο μάγειρας.
Σήμερα για μεσημεριανό έχει πιλάφι με κοκκινιστό, μου λέει ο μάγειρας
Είναι τρίτη και κάθε τρίτη έχει πιλάφι με σαλάτα εποχής
Έτσι και σήμερα και αφού πήρα όσες προμήθειες χρειάζονται, έφυγα για
να γυρίσω στη μέση να συνεχίσω την δουλειά μου την καθημερινή.
Σε λίγο θα έρθουν και οι αξιωματικοί από την μηχανή για τον καφέ
τους τον πρωινό και το πρωινό φαγητό.
και η μέρα άρχισε να χαράζει σιγά σιγά

Συνεχίζεται.....

2 σχόλια:

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Καλή Χρονιά, Χρόνια πολλά, αγαπημένε μου σαιλόρ!
Υγεία και πάντα ήρεμες θάλασσες!
Φιλιά πολλά και σταθερή αγάπη κι ας χανόμαστε!

Unknown είπε...

@ Kυκλάμινο αγαπημένο

Καλημέρα

Χρόνια πολλά και καλά
Καλή χρονιά

Να είσαι καλά και πάντα κοντά μας
με την αγάπη σου

Φιλιά θαλασσινά
η αγάπη μου είναι δεδομένη
όπως και η εκτίμηση
και ο σεβασμός μου

Καλό πρωινό
Εγώ πάντα εδώ είμαι
και ταξιδεύω με το Ημερολόγιο
της Γέφυρας.....