Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2009

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(229) περίοδος δεύτερη

Πρωινό Κυριακής, 6 η ώρα, λίγο πριν το ξημέρωμα και σχεδόν
απαρτία σήμερα, στην πρύμη, από το πλήρωμα της κουβέρτας.
Μπόμαν και λοστρόμος πίνουν στα γρήγορα τον καφέ τους τον
πρώτο πρωινό γιατί σε λίγο έρχονται τα ρυμουλκά και η λάντζα
του πιλότου, η πιλοτίνα, φέρνοντας τον πιλότο για την μεθόρμιση
του πλοίου. Σε λίγο θ αρχίσει το βίρα της άγκυρας, η πιλοτίνα και
τα ρυμουλκά φάνηκαν στα αριστερά. Η σκάλα του πιλότου είναι
από νωρίς τοποθετημένη για την επιβίβαση του πιλότου στη μέση
και αριστερά του πλοίου. Όλα είναι έτοιμα για το βίρα και τον
απόπλου του πλοίου.
Ο καπετάνιος είναι στη γέφυρα από νωρίς μαζί με τον γραμματικό
περιμένοντας τον πιλότο να επιβιβαστεί.
Η μηχανή είναι σε ετοιμότητα από νωρίς το πρωί για κινήσεις μόλις
χρειαστούν και ο ατμός είναι φουλ ανοιχτός για το βίρα της άγκυρας.
Ένα 24ωρο Μήτσο για φόρτωση και μετά φουλ ολοταχώς για την
Ελλάδα και εκφόρτωση στα μέγαρα.
Έγινε Νικόλα, πάω στη μέση για να είμαι, απίκο, γιατί όλοι καφέ θα
θέλουν, Ελληνικό, αυτή την ώρα και τσιγάρα Αμερικάνικα. Βίρα
λοιπόν και πρόσω για την προβλήτα της φόρτωσης που μας περιμένει
για πρόσδεση, ξεσαβούρωμα και φόρτωση. Αύριο το απογευματάκι
Μήτσο θα βάλουμε πλώρη για Ελλάδα, σε δυο βδομάδες θα είμαστε
στα Μέγαρα για εκφόρτωση, μου λέει ο μαρκόνης που μόλις ήρθε
για καφέ πρωινό στο καπνιστήριο των αξιωματικών. Έγινε Στέλιο,
τα μέτρησα χθες τα μίλια για το ταξίδι μέχρι την Ελλάδα.
Δυο μήνες θα κλείσουμε από τότε που φύγαμε από τα Μέγαρα και
θα κάνουμε πάλι το ίδιο κυκλικό ταξίδι, έτσι άκουσα, Στέλιο
Ρωσία, Ιαπωνία, Περσικό Μέγαρα.
Ακριβώς Μήτσο, αυτό είναι το καινούργιο ναύλο μέχρι στιγμής.
Η ημέρα πέρασε σήμερα με το βίρα το δέσιμο το ξεσαβούρωμα και
την φόρτωση που συνεχίζεται μέχρι και αυτή την ώρα που κοντεύει
μεσάνυχτα. Σε λίγο θα σκαντζάρουν οι βάρδιες στην κουβέρτα και
στην μηχανή με την φόρτωση να συνεχίζεται υπό την επίβλεψη του
μπόμαν και του γραμματικού που έχει το κουμάντο.
Τελευταίο τσιγάρο και μια καληνύχτα στις βάρδιες που παραμένουν
στην κουβέρτα για την παρακολούθηση της φόρτωσης και γραμμή για
ύπνο και ξεκούραση στην καμπίνα γιατί το πρωινό δεν αργεί

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: