Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(256) περίοδος δεύτερη

Επιβίβαση τοπικών αρχών και ελευθεροκοινωνία γράφει στο
ημερολόγιο γέφυρας ο καπτάν Βασίλης και από τώρα και μετά
το πλήρωμα μπορεί να βγαίνει ελεύθερα στην στεριά με τις λάντζες
που θα βάλει το πλοίο σε δρομολόγια που θα εξυπηρετούν κυρίως
τις βάρδιες για την καλύτερη λειτουργία της εργασίας στο πλοίο.
Στον καφέ των 10 απαρτία, κανείς δεν απουσιάζει, εκτός από τις
βάρδιες στην κουβέρτα και στην μηχανή που είναι στα πόστα τους.
Συζήτηση η άφιξη στον Πειραιά, η εξόδου από την ράδα και σε δυο
μέρες η εκφόρτωση στα Μέγαρα.
Ορισμένοι θα ξεμπαρκάρουν στα Μέγαρα, που έχουν πολλούς μήνες
στο καράβι, όπως ο Νικόλας ο καπτάν Βασίλης και τα δυο τζόβενα.
Εγώ θα αναβαθμιστώ, έτσι μου είπε ο γραμματικός, θα αλλάξω
ειδικότητα και θα ναυτολογηθώ δόκιμος καταστρώματος, καιρός
να πάω στην φυσική μου θέση και να συνεχίσω την επαγγελματική
μου σταδιοδρομία στο κατάστρωμα μέχρι τον βαθμό του καπετάνιου.
Καιρός ήταν λοιπόν, υπομονή και επιμονή και όλα θα γίνουν, καλή
συνέχεια μου ευχήθηκαν γραμματικός και λοστρόμος.
Ο μπόμαν, ο Μήτσος, πολύ χάρηκε όταν του το πα και θα είμαι και
ο βοηθός του, όπως και του λοστρόμου και του γραμματικού.
Καλή συνέχεια Μήτσο μου λέει με χαμόγελο ο ναύτης, ο Νικήτας,
καλώς όρισες στο κατάστρωμα και η μέρα συνεχίζει την πορεία της
παρέα μας στη ράδα του Πειραιά. Τα γλαροπούλια πετούν ολόγυρα
του καραβιού, στη ράδα του Πειραιά, αναζητώντας την τροφή τους
την καθημερινή και εγώ με τον Αλέκο ετοιμάζουμε την τραπεζαρία
για το μεσημεριανό φαγητό.

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: