Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Ημερολόγιο Γέφυρας......7 περίοδος τρίτη



Ξύπνησα νωρίς, όπως κάθε πρωινό για να ετοιμαστώ για πρωινό καφέ και να είμαι
έτοιμος να φύγω για το ναυπηγείο. Οκτώ η ώρα πρέπει να είμαι στο πλοίο μαζί με
τον καπτάν Βασίλη τον γραμματικό και τον καπτάν Δημήτρη τον άλλο Ανθυποπλοίαρχο.
Εγώ είμαι ο άλλος ανθυποπλοίαρχος ο καπτάν Μήτσος για να ξεχωρίζουμε. Ήπια τον
καφέ μου στο καπνιστήριο του ξενοδοχείου, παρέα με ένα τσιγάρο και περίμενα τους
άλλους αξιωματικούς γέφυρας και μηχανής, μαζί και τον μαρκόνι για να φύγουμε όλοι
μαζί για το ναυπηγείο και στη συνέχεια στο πλοίο. Άφιξη στο ναυπηγείο, αλλαγή
ενδυμασίας με φόρμα, παπούτσια ασφαλείας, κράνος και πετσέτα και γραμμή όλοι παρέα
για το πλοίο. Εγώ πριν πάω για το πλοίο, μαζί με τον γραμματικό περάσαμε από το
γραφείο των Αρχιμηχανικών για να μας πουν ποιες δουλειές θα παρακολουθήσουμε
σήμερα. Έτσι και έγινε. Πήραμε τις δουλειές και οκτώ η ώρα είμαστε στο πλοίο για τις
σημερινές δουλειές μαζί με τους Γιαπωνέζους τεχνικούς που μας περίμεναν. Όσο πλησιάζουν
οι μέρες για το τελείωμα του πλοίου , τις δοκιμές και την παραλαβή από μας, τόσο πιο πολύ
γίνονται και πιο δύσκολες οι παραδόσεις και οι παραλαβές. Όλα πρέπει να είναι όσο το
δυνατόν και πιο τέλεια, γιατί εμείς θα το ταξιδέψουμε το πλοίο στου Ωκεανούς και στις
μπονάτσες και στις φουρτούνες. Δύσκολα ρε γαμώτο μου λέει ο Β' Μηχανικός την ώρα
που παραλαμβάνουμε το αντλιοστάσιο του καινούργιου πλοίου. Μάστρο Γιώργη εδώ
είναι η καινούργια τεχνολογία που πρέπει να την κατανοήσουμε καλά και σωστά. Λάθη
δεν συγχωρούνται μετά την παραλαβή και την εκμάθηση από τους Γιαπωνέζους τεχνικούς.
Πρέπει να ξεπεράσουμε την κάθε δυσκολία. Έγινε καπτάν Μήτσο, καλά τα λες και σωστά.
Στο πέλαγος θα είμαστε μόνοι μας και πρέπει να τα καταφέρουμε. Και βέβαια μάστρο Γιώργη
θα τα τα καταφέρουμε να είσαι σίγουρος. Όλα θα πάνε καλά. Πήγαινε τώρα στο μηχανοστάσιο
γιατί εκεί είναι τα δύσκολα, εδώ θα μείνω εγώ με τον μπόμαν μέχρι να τελειώσουμε. Έγινε
σε ευχαριστώ καπτάν Μήτσο. Εγώ συνέχισα με τον μπόμαν μέχρι που τελειώσαμε την παραλαβή.
Ανεβήκαμε επάνω με τους Γιαπωνέζους τεχνικούς λίγο μετά το μεσημέρι και κάναμε από έναν
καφέ Ελληνικό με τσιγάρο και λίγο δροσερό νερό. Μας περίμενε ο γραμματικός να του πούμε
πως πήγε η παραλαβή και χάρηκε που όλα πήγαν καλά. Εγώ βέβαια τον κρατούσα ενήμερο
μέσο του ραδιοτηλεφώνου , όπως και τον καπετάνιο που πάντα περίμεναν την ενημέρωση μου.
Σήμερα δεν πήγα για μεσημεριανό φαγητό θα σχολάσω όποτε τελειώσω τις σημερινές παραλαβές.
Τρώω το βράδυ στο ξενοδοχείο και μετά γραμμή για ύπνο, γιατί αύριο θα είναι ακόμα μια
δύσκολη μέρα με πολλές παραλαβές. Ο καπτάν Δημήτρης ετοιμάζει τους χάρτες με τον δόκιμο
και τακτοποιεί τον ναυτιλιακό εξοπλισμό. Ο καπετάνιος έχει την επιμέλεια της Γέφυρας που
πρέπει να είναι άψογη και όλα αυτός τα παραλαμβάνει. Καπτάν Μήτσο, ετοιμαζόμαστε σιγά
σιγά, μου λέει ο καπετάνιος που μόλις ήρθε για καφέ με τον Α' Μηχανικό. Το βλέπω καπετάνιε.
Μια γουλιά ακόμα καφέ και έφυγα για να παραλάβω τις δεξαμενές νερού και καυσίμων. Έγινε
το βράδυ θα φύγουμε παρέα, θα σου κάνω το τραπέζι. Σε ευχαριστώ καπετάν Γιώργη.
Συνεχίζεται......


Δεν υπάρχουν σχόλια: