Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(167)

Η ημέρα πέρασε χωρίς κανένα πρόβλημα
Το κομμάτι του πλωριού καταστρώματος τέλειωσε με τον γενικό
χρωματισμό να ομορφαίνει το πλωριό κατάστρωμα του καραβιού.
Κούκλα έγινε Μήτσο
Μου λέει ο λοστρόμος την ώρα που πηγαίνουμε προς την πρύμη
Σιγά, σιγά το καραβάκι μας ομορφαίνει λοστρόμε
Το βλέπω Μήτσο και είναι ακόμη η αρχή
Μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι της εκφόρτωσης έχουμε ακόμη αρκετό
καιρό μπροστά μας, πολλές μέρες ταξιδιού
Που άμα μας κάνει καλούς καιρούς θα το βάψουμε όλο το κατάστρωμα
να γίνει το Μιχαήλ Άγγελος όπως πραγματικά πρέπει να είναι ένα
φορτηγό και μάλιστα Χιώτικο.
Εν τάξει λοστρόμε, όλα θα γίνουν
Αρκεί να είναι καλό το ταξίδι μας και να είμαστε και εμείς καλά
Έγινε Μήτσο
Πάμε τώρα για φαγητό και τα λέμε μετά στον καφέ τον βραδινό
Μήτσο τι ώρα πιάνουμε την Μάλτα σήμερα ?
Λοστρόμε, περίπου γύρω στα μεσάνυχτα
Στην βάρδια του καπετάν Αλέκου
Θα είμαι και εγώ στη Γέφυρα και ασφαλώς και ο καπετάνιος
Γιατί έχουμε αλλαγή πορείας
Εν τάξει Μήτσο θα μου τα πεις όταν κατέβεις από την γέφυρα για καφέ
Εγώ θα παίζω πρέφα με τον Σίδερη και τον Λευτέρη
Έγινε λοστρόμε
Πάω τώρα να πλυθώ, να αλλάξω και έρχομαι για φαγητό
Απ ότι βλέπω λοστρόμε αύριο θα έχουμε αλλαγή καιρού
Ναι Μήτσο ο καιρός είναι νοτιάς θα φέρει σίγουρα βροχή

Συνεχίζεται.....

4 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Νοτιας???
Επιτελους βροχή!!!!

Unknown είπε...

@ μαρία νικολάου

Καλησπέρα

Επιτέλους βροχή
και θέλουμε να βρέξει για να
ξεπλυθεί όλο το καράβι να καθαρίσει
από τα αλάτια και την υγρασία

Καλό βράδυ

κυκλάμινο είπε...

Είμαι σίγουρη ότι το κάνατε κούκλα, σαιλόρ μου!
Και δε μου λες! Έχεις κατά νου να το κάνεις βιβλίο; Άδικο είναι να μην το σκέφτεσαι! Κάνε κάτι καπετάνιε μου!
Φιλάκια πολλά και Καλημέρα!

Unknown είπε...

@ κατερίνα μου μοναδική
Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου
και το ενδιαφέρον και τα δυο
με τιμούν ιδιαίτερα
όπως και η εκτίμηση και
ο σεβασμός σου

Το έχω κατά νου να γίνει
το Ηερολόγιο βιβλίο
Θα σε συμβουλευθώ σίγουρα
γι αυτό

Καλό πρωινό
την αγάπη μου και
φιλιά θαλασσινά