Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(242)

Συννεφιά, αέρας, βροχή και θάλασσα, όλα αυτά μαζί αποτελούν την
κακοκαιρία που επικρατεί στο ταξίδι μας αυτό προς τα ανατολικά τις
τελευταίες δυο ημέρες.
Μια μέρα ακόμη Μήτσο και η κακοκαιρία θα περάσει
Από μεθαύριο θα κάνουμε τον απολογισμό, μετά το πέρασμα της θύελλας
και της καταγίδας που θα συνεχίσουν τον δρόμο τους προς τα ανατολικά.
Πάντως γερός, δυνατός ο καιρός λοστρόμε και κυρίως ο κυματισμός
Εγώ τουλάχιστον κατι τέτοιο δεν έχω ξαναδεί, είναι η πρώτη μου φορά που
βρίσκομαι σε τέτοια μεγάλη θαλασσοταραχή, σε τέτοια τρικυμία στον ωκεανό
με κύματα βουνά.
Ούτε στον ύπνο μου δεν έχω συναντήσει τέτοια κακοκαιρία λοστρόμε,
τέτοια κοσμοχαλασιά.
Πάντως Μήτσο, εσύ, ο Γρηγόρης και ο Κωνσταντής τα πάτε μια χαρά όλες
αυτές της μέρες της κοσμοχαλασιάς.
Με τις συμβουλές τις δικές σου, λοστρόμε, του μαραγκού και του Σίδερη
τα πήγα μια χαρά όλες αυτές τις ημέρες, ακόμη και με την αντιμετώπιση
της ναυτίας.
Βλέπεις εγώ λοστρόμε δεν είμαι θαλασσινός, ούτε καν νησιώτης
Δεν έχω μπει ούτε σε βάρκα, παρά μόνο στο γιαλό τα καλοκαίρια που
κατέβαινα με την παρέα στην παραλία του Φαλήρου για μπάνιο και σουλάτσο
καλοκαιρινό.
Εδώ λοστρόμε δεν είναι παραλία καλοκαιρινή, χειμωνιάτικη
Είναι ωκεανός, είναι ο Ινδικός ωκεανός.
Που να το φανταζόμουν όλο αυτό πριν λίγους μήνες ακριβώς
Όταν γυρίσω στη Ελλάδα, με το καλό, όταν θα τα λέω κάποια φορά όπως
ακριβώς τα γράφω, όλα αυτά, θα μου λεν ότι λέω παραμύθια θαλασσινά, από
κάποια ναυτική ιστορία.
Έτσι πάντα γίνεται Μήτσο σε κάθε επιστροφή
Όλοι μας τα έχουμε περάσει αυτά
Είναι κομμάτια της ναυτικής μας ζωής όλα αυτά, που θα τα κουβαλάμε μαζί
μας μέχρι το τέλος των ταξιδιών των θαλασσινών, μέχρι το τέλος της ζωής
της ναυτικής και ακόμη πάρα πέρα.
Έτσι είναι Μήτσο, έτσι ακριβώς τα έχω ζήσει όλα αυτά και ακόμα εξακολουθώ
και τα ζω, γιατί συνεχίζω τα ταξίδια μου τα ποντοπόρα, τα θαλασσινά.
Πάμε τώρα μήπως μπορέσουμε να κοιμηθούμε μια στάλα και αύριο πρωί πρωί
θα κάνουμε το κουμάντο μας όπως κάθε πρωινό

Συνεχίζεται......

Δεν υπάρχουν σχόλια: