Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ημερολόγιο Γέφυρας.....1 περίοδος τρίτη



Καλοκαίρι του 1970 και ετοιμάζομαι να φύγω για την Ιαπωνία, με ορισμένα μέλη
του πληρώματος, για την παραλαβή του καινούργιου τάνκερ που κατασκευάζει
η εταιρία στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας στα ναυπηγεία του Μιτσουμπίσι. Είναι
το πρώτο από μια σειρά τάνκερ που θα κατασκευάσει η εταιρία. Το όνομα αυτού
Andros Orion. Για μένα είναι το πρώτο καράβι που μπαρκάρω σαν ανθυποπλοίαρχος.
Πρωτόμπαρκος λοιπόν και σε παραλαβή ενός καινούργιου τάνκερ 250.000 τόνων.
Μεγάλη η εμπιστοσύνη από πλευράς τις εταιρείας, μεγάλη η ευθύνη η δικιά μου.
Εγώ θα είμαι ο δεύτερος αξιωματικός καταστρώματος. Ο πρώτος θα είναι ο άλλος
αξιωματικός, που πάμε μαζί, που είναι πιο παλιός αξιωματικός και κοντεύει να
συμπληρώσει υπηρεσία για υποπλοίαρχος, ο καπτάν Δημήτρης. Καπτάν Δημήτρης
και αυτός όπως και εγώ. Όλα έτοιμα σε λίγες μέρες φεύγω για Ιαπωνία. Τυχερός
που μπαρκάρεις σε καράβι τέτοιας εταιρείας μου λέει η μητέρα μου. Πολύ υπερήφανος
είναι ο πατέρας σου και όλοι στο σπίτι. Να είσαι καλά μητέρα σε ευχαριστώ πολύ.
Να είσαι σίγουρη ότι θα σας κάνω όλους υπερήφανους. Αυτά ήταν τα τελευταία
λόγια της μητέρας μου λίγο πριν φύγω για την Ιαπωνία. Τους χαιρέτησα όλους, φίλους,
συγγενείς και τους δικούς μου, πήρα το αεροπλάνο και μαζί με το πλήρωμα για το
καράβι βρέθηκα στην Ιαπωνία στο Ναγκασάκι στο ξενοδοχείο. Μας περίμενε
ο γραμματικός, ο καπτάν Βασίλης , μας υποδέχθηκε και μας έδωσε εντολές τι θα
κάνουμε από σήμερα και πως. Ο καπετάνιος, ο καπτάν Γιώργης θα μας έβλεπε το
βράδυ που θα ερχόταν στο ξενοδοχείο με τον Α' μηχανικό. Το ξενοδοχείο είναι πολύ
κοντά στο ναυπηγείο του Μιτσουμπίσι που είναι το πιο μεγάλο της Ιαπωνίας. Αύριο
νωρίς το πρωί θα πάμε στο πλοίο, όλοι μαζί και κάθε πρωί νωρίς, λίγο πριν της οκτώ,
μέχρι να τελειώσει η κατασκευή, να γίνουν οι δοκιμές και να παραδοθεί.
Τακτοποιήθηκα στο δωμάτιο που μου δώσανε και βγήκα να πάω για καφέ και τσιγάρο.
Στο καφέ του ξενοδοχείου με περίμεναν ο γραμματικός και ο ανθυποπλοίαρχος να
τα πούμε και να πάμε μια βόλτα πριν νυχτώσει. Πρέπει να γυρίσουμε λίγο πριν
βραδιάσει γιατί θα έρθει ο καπετάνιος να μας γνωρίσει και να φάμε μαζί βραδινό.
Έτσι μας είπε ο καπτάν Βασίλης ο γραμματικός. Έτσι και έγινε.
Συνεχίζεται......

Δεν υπάρχουν σχόλια: