Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ημερολόγιο Γέφυρας......511 περίοδος δεύτερη



Το ταξίδι συνεχίζεται προς τη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας στον Ινδικό ωκεανό με τους
μουσώνες με πορεία Νότιο ανατολική. Η κίνηση από διερχόμενα πλοία είναι μικρή.
Σκαμπανέβασμα και μπότζι τα χαρακτηριστικά του ταξιδιού. Στην κουβέρτα δεν
γίνεται καμιά δουλειά για η θάλασσα μπαίνει από τη μια μεριά και βγαίνει από την
άλλη. Μόνο ο μπόμαν και εγώ είμαστε στο κατάστρωμα γιατί παίρνουμε θερμοκρασίες
από τις δεξαμενές του φορτίου και ρίχνουμε μια ματιά στα ασφαλιστικά. Ο λοστρόμος
με τους ναύτες και τα τζόβενα είναι στις πρύμης το κατάστρωμα και κάνουν συντήρηση
στα σκεπαστά και τους διαδρόμους. Ώρα για καφέ μας φωνάζει ο λοστρόμος από τις
πρύμης το απάγκιο σκεπαστό. Καφές των δέκα κρύο νερό και αναψυκτικό. Άρχισε και
κάνει ζέστη αρκετή όσο πλησιάζουμε την νότια ακτή των Ινδιών. Στις καμπίνες μας
έχει ζέστη αρκετή και πολλοί από το πλήρωμα κοιμούνται στις πρύμης τα σκεπαστά
που έχει πάντα δροσιά. Δεν υπάρχει στο πλοίο κλιματισμός παρά μόνο ανεμιστήρες
στις καμπίνες στα καπνιστήρια και τις τραπεζαρίες. Δύσκολα τα ταξίδια αυτά όλες
τις εποχές όταν οι πορείες του πλοίου είναι κοντά στον ισημερινό. Δυο μέρες ακόμα
και πιάνουμε Κεΰλάνη για να γυρίσουμε πορεία προς τη Σουμάτρα. Θα πάρουμε
όλο τον καιρό κατά πάντα από τη δεξιά μεριά και θα έχουμε μπότζι χωρίς διακοπή
μέχρι να μπούμε στο στενό μεταξύ Σουμάτρας και Μαλαισίας. Μετά έχουμε στενό
της Σιγκαπούρης και αγκυροβόλιο για καύσιμα και νερό. Το ταξίδι έχει συνέχεια
μετά στον Ειρηνικό ωκεανό και κοντά στις Φιλιππίνες μέχρι να πάρουμε την
πορεία για την Ιαπωνία και τον πιλότο για να μας πάει στη Γιοκοχάμα για εκφόρτωση.
Δεκαπέντε μέρες το ταξίδι κράτησε και όλα πήγαν καλά. Το καλό νέο ήρθε από
τον Στέλιο τον Μαρκόνη λίγο πριν φτάσουμε στην Ιαπωνία. Όποιος έχει συμπληρώσει
υπηρεσία και θέλει να επιστρέψει στην Ελλάδα με άλλο πλοίο της εταιρείας να το
δηλώσει μέχρι αύριο στον καπετάνιο. Αυτό είναι το καλό νέο που ήρθε από το
γραφείο της εταιρείας στον Πειραιά. Εγώ είμαι από τους πρώτους που θα δηλώσω
για επιστροφή στην Ελλάδα, έχω συμπληρώσει 24 μήνες και πρέπει να πάω Ελλάδα
να διαβάσω και να δώσω εξετάσεις για το δίπλωμα του Ανθυποπλοιάρχου.
Έτσι και έγινε. Ξεφορτώσαμε στη Γιοκοχάμα, γυρίσαμε στον Περσικό και με άλλο
πλοίο της εταιρίας όπου ναυτολογήθηκα πλήρωμα επέστρεψα Ελλάδα διάβασα
έδωσα εξετάσεις και πήρα το δίπλωμα του Ανθυποπλοιάρχου.
Η δεύτερη περίοδος τελειώνει εδώ και αρχίζει η τρίτη περίοδος στη σταδιοδρομία
μου σαν αξιωματικός πλέον καταστρώματος στα πετρελαιοφόρα τα ποντοπόρα.
Απλά άλλαξα εταιρεία σαν αξιωματικός πλέον και πήγα στην ORION των αδελφών
Γουλανδρή. Όλα πλέον αλλάζουν στη ζωή μου. Καινούργια θέση, καινούργια εταιρία
καινούργια πλοία καινούργιο περιβάλλον. Καινούργια θέση στη ζωή και στην κοινωνία.
Όλα πλέον αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη και ετοιμάζομαι να μπαρκάρω για
πρώτη φορά σαν αξιωματικός καταστρώματος στα ποντοπόρα γκαζάδικα και μάλιστα
με στέλνουν για παραλαβή σε καινούργιο πλοίο στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας.
Καλό μπάρκο λοιπόν και καλή σταδιοδρομία.
Μόλις φύγω για Ιαπωνία αρχίζει και η τρίτη περίοδος της ζωής μου στις θάλασσες του
κόσμου όλου με πλοία καινούργιας τεχνολογίας. Είναι καλοκαίρι του 1970 και ετοιμάζομαι να φύγω για παραλαβή του “ANDROS ORION” έτσι το λένε το
καινούργιο πλοίο που φτιάχνεται στα ναυπηγεία του Μι τσιμπούσι.
Καλά ταξίδια λοιπόν Καπτάν Δημήτρη....
Συνεχίζεται......

Δεν υπάρχουν σχόλια: