Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(301)

Σίδερης και μακαρονάδα αλά Σίδερη πάνε πάντα μαζί, μου λέει
ο Κωνσταντής ενώ πηγαίνουμε στην κουζίνα να πάρουμε ζεστό νερό για
την λάντζα την μεσημεριανή.
Την μακαρονάδα της Πέμπτης και της Κυριακής την τιμούν όλοι κάθε φορά
όπως και σήμερα, κανείς δεν απουσιάζει, είναι όλοι παρόντες.
Έχει και μπύρα κρύα σήμερα που ταιριάζει με το φαγητό της ημέρας
Παρόν σήμερα στο μεσημεριανό φαγητό είναι και οι επικεφαλείς των
εργατών του λιμανιού που δουλεύουν στην εκφόρτωση του πλοίου.
Τα τρώνε τα Ελληνικά φαγητά και πίνουν και τον Ελληνικό καφέ
με τσιγάρο αμερικάνικο όπως και εμείς.
Η ημέρα πέρασε σχεδόν χωρίς να την καταλάβουμε και πολύ, γιατί σήμερα
είχαμε δουλειά πολύ.
Το ξεσκούριασμα και το μινιάρισμα στην πλώρη και αύριο θα συνεχιστεί
καθώς θα επακολουθήσει και ο χρωματισμός.
Τα μαζέψαμε όλα στην πλώρη με τον Κωνσταντή και πάμε για πλύσιμο και
μετά για το βραδινό φαγητό με μια μικρή ανάπαυλα για καφέ βραδινό.
Σήμερα έχω βάρδια μέχρι τα μεσάνυχτα, που σταματά η εκφόρτωση, μαζί
με τον καπετάν Αλέκο και τον νυχτοφύλακα, τον ναύτη, τον Θωμά.
Μπορεί να βγω καμιά βόλτα προς τα έξω, αν έρθουν τα πράγματα βολικά,
να περπατήσω λιγάκι στην ησυχία του λιμανιού και να πιω έναν κρύο
χυμό από φρούτα τροπικά, εξωτικά στο μπαράκι της γωνιάς του μόλου
του λιμανιού που είναι μπροστά από την πλώρη του καραβιού.
Μετά το βραδινό φαγητό έκανα έναν καφέ Ελληνικό να πιω με τον Γρηγόρη
παρέα και να ξαποστάσω για λίγο, γιατί θα κάτσω στο κατάστρωμα για
δουλειά μέχρι τα μεσάνυχτα.
Είναι πολλές οι ώρες τις δουλειάς από τις 6 το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα
και ίσως δεν θα βγω έξω σήμερα, θα κάτσω μέσα να κοιμηθώ και να
ξεκουραστώ μόλις σχολάσω.
Και εγώ Μήτσο κουρασμένος είμαι, μου λέει ο Γρηγόρης
Σήμερα είχα πολύ δουλειά από τις 5 το πρωί μέχρι τώρα που πίνουμε
καφέ παρέα και θα μείνω μέσα και εγώ, να κοιμηθώ, γιατί το πρωί θα
έχω και πάλι έγερση στις 5 όπως και εσύ με τον Κωνσταντή.
Εν τάξει Γρηγόρη και εγώ έτσι θα κάνω, μέσα θα μείνω
Πάω τώρα στο κατάστρωμα για να σκαντζάρω τον Θωμά να έρθει για καφέ
και τα λέμε και πάλι μετά αν δεν έχεις πάει για ύπνο ακόμα.
Έγινε Μήτσο θα σε περιμένω, εδώ θα είμαι μέχρι τις 10
Έγινε Γρηγόρη, θα τα πούμε μετά, λίγο μετά τις 10
Λοστρόμος και μαραγκός πέρασαν σενιαρισμένοι και πάνε για εξόδου, για
το βραδινό σεργιάνι στα σοκάκια του λιμανιού

Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: