Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Ημερολόγιο Γέφυρας.....22 περίοδος τρίτη


Το ταξίδι συνεχίζεται στην Θάλασσα της Κίνας. Αριστερά μας είναι οι Φιλιππίνες και ο καιρός
είναι καλός, σχεδόν μπονάτσα και καλοκαιρινός. Έξη η ώρα το πρωινό είμαι στη Γέφυρα μόλις
παρέλαβα βάρδια από τον Καπτάν Δημήτρη που κάνει 12-6 βάρδια. Οι 6ωρίες θα συνεχιστούν
μέχρι την Σιγκαπούρη γιατί ο Γραμματικός που κάνει βάρδια 4-8 και 16-20 έχει δουλειές στην
κουβέρτα με τους τεχνικούς του ναυπηγείου. Όλα πηγαίνουν καλά με το καινούργιο τάνκερ.
Δεν έχει αυτοματισμούς και κοντρόλ αλλά όλα λειτουργούν καλά και σωστά, αλλά χειροκίνητα.
Την επόμενη δεκαετία τα καινούργιας τεχνολογίας. Αυτά που παραγγέλνει τώρα η εταιρία μας είναι
για μια δεκαετία και μετά όλα αυτά πάνε για ανακύκλωση. Έτσι και έγινε τελικά. Ήμουν στην
πώληση του πλοίου αυτού το 1980 που το δώσαμε για ανακύκλωση, για παλιό σίδερα. Τότε άλλαξα
εταιρία το 1980 και πήγα στην Ανδριακή ναυτική εταιρία και αυτή από την Άνδρο όπου ,έμεινα
μέχρι που πήρα σύνταξη το 2005. όλα μου τα χρόνια στη θάλασσα, ποντοπόρος. 45 χρόνια στους
Ωκεανούς με όλες τις καταστάσεις καιρού, κυματισμού και θάλασσας. Δεν έχω παράπονο καλά
πέρασα και τώρα συνεχίζω την ζωή με καλή ποιότητα ζωής και όσο πάει. Ξεπέρασα τα 74 χρόνια.
Καλό το ταξίδι μας από την Ιαπωνία στη Σιγκαπούρη. Αριστερά μας τα πρώτα νησιά από τις
Φιλιππίνες και μετά ακολουθούν η Ινδονησία και το στενό της Σιγκαπούρης και Μαλάκα Στραίιτ
Malaca Strait. Που χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί έχει πάντα κίνηση μεγάλη και πολλά αβαθή.
Μέχρι το πέρασμα της μιας οργιάς, που πάντα κανονίζουμε να το περνάμε με φουλ την παλίρροια.
Έκανα το πρωί λίγο μετά τις έξη στίγμα με τα αστέρια της περιοχής και το έβαλα στον χάρτη.
Μαζί με τον δόκιμο πλοίαρχο που ήρθε στη γέφυρα στις έξη κάναμε παραλλαγή πυξίδας και το
σημειώσαμε στο τετράδιο παραλλαγών και στο ημερολόγιο της γέφυρας γιατί το βλέπει καθημερινά ο καπετάνιος και οι τεχνικοί του ναυπηγείου που περνάνε κάθε πρωί λίγο μετά τις
οκτώ μαζί με τον καπετάνιο από την γέφυρα. Το τιμόνι είναι στον αυτόματο πιλότο, αλλά οι βάρδιες των ναυτών είναι διπλές. Το ταξίδι προς την Σιγκαπούρη συνεχίζεται κανονικά με ταχύτητα
που πολλές φορές ξεπερνά τα 15 μίλια ωριαίως. Σε τρεις μέρες φτάνουμε Σιγκαπούρη για καύσιμα
τρόφιμα και υλικά. Θα φουντάρουμε στο έξω αγκυροβόλιο με τον πιλότο που θα έρθει λίγο πριν
από το αγκυροβόλιο. Συνεχίζεται......

Δεν υπάρχουν σχόλια: