Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Ημερολόγιο Γέφυρας.....25 περίοδος τρίτη


Έφαγα το μεσημέρι μακαρονάδα με σάλτσα, κρέας κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα, μπύρα κρύα
φρούτο και μετά ένα καφέ μικρό με ένα τσιγάρο στο καπνιστήριο. Μία η ώρα πήγα για ύπνο και
ξεκούραση γιατί έχω πάλι 6ωρία και το ταξίδι συνεχίζεται φουλ ολοταχώς για Περσικό. Λίγο πριν
τις έξη ήμουν στη Γέφυρα για σκάντζα βάρδια τον καπτάν Δημήτρη. Ήπια δυο γουλιές καφέ που
πριν λίγο μου έφερε ο ναύτης της βάρδιας, έριξα μια ματιά στον χάρτη και στο τελευταίο στίγμα που πριν λίγο έβαλε ο καπτάν Δημήτρης, έριξα μια ματιά στο ραντάρ για την κίνηση των πλοίων
είπαμε για λίγο τα βαπορίσια και παρέλαβα βάρδια. Αρκετή κίνηση από πλοία διερχόμενα και
πολλά ψαράδικα που καλά ρουν. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή μέχρι να βγούμε στον Ινδικό Ωκεανό και να πάρουμε την πορεία προς δυτικά. Αριστερά μας η Ινδονησία που παίρνουμε στίγμα με το
Ραντάρ κάθε 20 λεπτά. Ο καπετάνιος αναβαίνει τακτικά στη γέφυρα και ρίχνει ματιές στην κίνηση
και στην πορεία του πλοίου για κάποια διόρθωση και κυρίως για ασφάλεια. Τα ραντάρ είναι ΟΝ
και τα δυο με το ένα σε ετοιμότητα. Οι βάρδιες των ναυτών διπλές και το τιμόνι στο χέρι. Έκανα
μια παραλλαγή με αστέρια της περιοχής, την έγραψα στο τετράδιο παραλλαγών και στο Ημερολόγιο Γέφυρας. Στις δέκα η ώρα ανέβηκε ο καπετάνιος στη Γέφυρα έλεγξε πορεία, και την
κίνηση, έγραψε στο τετράδιο των εντολών πλοιάρχου, τις εντολές του, πήρε ένα στίγμα στις 10
η ώρα το έβαλα στον χάρτη τις περιοχής, το έλεγξε, μέτρησε τα μίλια μέχρι το γύρισμα για την
έξοδό μας στον Ινδικό Ωκεανό μου ευχήθηκε καλή συνέχεια και κατέβηκε στο γραφείο του να
συνεχίσει την βραδιά του. Το πρωί Μήτσο λίγο μετά τις έξη θα είμαστε στο γύρισμα για να βγούμε
στον Ινδικό Ωκεανό. Μου είπε ο καπετάνιος φεύγοντας. Έγινε καπετάν Γιώργη, το ξέρω γιατί μέτρησα και εγώ τα μίλια. Θα τα πούμε το πρωί στις έξη καλή συνέχεια Καπετάνιε.
Συνεχίζεται.....
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: